800
۰
​فرمانده سپاه سلمان:

برخی در درون کشور بی انصافانه نیروهای سپاه را مورد هجمه قرار می دهند/اگر توکل داشته باشیم نشدنی ها شدنی می شود

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه امروزه شاهد هستیم در جایی که دشمن برای تحریم سپاه قانون تصویب می کند، یک عده در درون کشور با بی انصافی تمام، این نیروی مردمی را بیشرمانه و بی انصافانه مورد هجمه قرار می دهند.
برخی در درون کشور بی انصافانه نیروهای سپاه را مورد هجمه قرار می دهند/اگر توکل داشته باشیم نشدنی ها شدنی می شود
برخی در درون کشور بی انصافانه نیروهای سپاه را مورد هجمه قرار می دهند/اگر توکل داشته باشیم نشدنی ها شدنی می شود
به گزارش شستون به نقل از عصرهامون، سردار حسین معروفی در مراسم گرامیداشت عملیات کربلای یک و آزادسازی شهر مهران که با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد،افزود: افرادی که هجمه را وارد می کنند، شرم ندارند، چراکه از طرفی در مورد قدرت موشکی سپاه اظهار نظر می کنند و وقتی قدرت بازدارندگی موشک ها را می بینند، سپاه را به کار اقتصادی متهم می کنند تا این نهادمقدس  را تخریب کنند و این درحالی است که حتی یک ریال از درآمدهای سپاه برای امکانات، تجهیزات، نیروهای این نهاد هزینه نمی شود و همه اعتبارات برای مردم هزینه می شود.
وی با بیان اینکه سپاه برای مردم و مال مردم است و هیچ جدایی از مردم ندارند، ادامه داد: تخریب نهاد انقلابی سپاه بی شرمانه و بی انصافانه می باشد.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران هیچ گاه از زخم زبان افراد مایوس نمی شوند و نیروهای این نهاد، برای رسیدن به هدف خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها جان خود را فدا خواهند کرد، خاطر نشان کرد: دلمان از این اتهامات و هجمه ها درد دارد، تاکی می توانیم سکوت کرده و بیانصافی ها و هجمه ها را مشاهده و بشنویم؟
فرمانده سپاه سلمان با اشاره به هزینه 51میلیارد تومان از محل اعتبارات سپاه در بخش محرومیت زدایی استان طی سال95، بیان کرد: برای سال جاری سپاه سلمان و قرارگاه قدس در تلاش است تا بتواند ده برابر سال گذشته در تمام زمینه ها به فعالیت بپردازد و این فعالیت ها را رسانه ای خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: نیروهای انقلابی امروز باید منسجم تر و با اتحاد کامل به ادامه مسیر خود بپردازند و نگذارند هیچ مانعی سر راهشان شود..
وی با اشاره به عملیات کربلای یک، اظهار کرد: این عملیات به نوع خود یک کربلای حسینی بود، در برخی مواقع در این عملیات جنگ تانک با تن را مشاهده می کردیم و با تمام نابرابری ها، نیروهای ما توانستند در مقابل دشمن به خوبی ایستادگی کنند.
وی تاکید کرد: نیروهای ما ثابت کردند که اگر توکل داشته باشیم، ‌نشدنی ها را می توانیم شدنی و عبور غیرممکن را ممکن کنیم.
وی با بیان خاطراتی از عملیات کربلای یک، تاکید کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان را باید در دستور کار قرار بدهیم.
شایان ذکر است خاطره گویی، شعر خوانی، پخش کلیپ و تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان از دیگر برنامه های برگزار شده این مراسم بوده است.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 7609
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *