800
۰
به مناسبت هفته سلامت صورت گرفت؛

نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس سراوان/مبارزه با دیابت شعارجهانی سازمان  بهداشت +تصاویر

زنگ سلامت با حضور مسِئولین شهرستانی صبح امروزدر دبیرستان نمونه حضرت فاطمه(س)نواخته شد.
زنگ سلامت
زنگ سلامت
به گزارش شستون، به مناسبت روز جهانی بهداشت و هفته سلامت با حضور امام جمعه شهرستان سراوان،رئیس شبکه بهداشت و درمان ، مدیر آموزش و پرورش،معلمین و دانش آموزان زنگ سلامت در دبیرستان نمونه حضرت فاطمه(س) نواخته شد.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اهتمام ویژه دین مبین اسلام به بهداشت روان و جسم گفت: از بین نعمت هایی که خدا به انسان عطا فرموده است ، سلامت از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است.
دهقان امام جمعه سراوان ‌با بیان اینکه شعار سازمان جهانی بهداشت مبارزه با دیابت است افزود: برای جلوگیری از این بیماری دین اسلام راه کارهای ارزشمندی را توصیه کرده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان هم در ادامه تعداد افراد مبتلا به دیابت را در جهان چهار صدو پنجاه میلیون نفر و در ایران شیش و نیم میلیون نفر برشمرد و تصریح کرد: دیابت بیماری خاموش و هاری است که می توان آن را کنترل کرد.
رضازاده قدم اول تحول نظام سلامت را در حوزه سلامت دانست و خاطر نشان کرد: سی هزار دانش آموز با همکاری آموزش و پرورش مورد معاینه دهان و دندان قرار گرفتند.
نوروزی مدیر آموزش پرورش هم در پایان با توجه به اینکه بهداشت در اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار دارداظهار داشت: جامعه فرهنگی می تواند در تمام قسمت ها با همه ارگان ها برای تحول و بستر سازی جامعه همکاری لازم را داشته باشد.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 1069
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *