800
۰
رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان:

پرونده فوت نوزاد ۲ماهه سراوانی به نظام پزشکی ارجاع داده شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان گفت:پرونده فوت نوزاد۲ماهه سراوانی به نظام پزشکی ارجاع داده شد.
نوزاد
نوزاد
به گزارش شستون، چندی پیش خبری مبنی بر سهل انگاری کادر درمان بیمارستان رازی سراوان موجب مرگ نوزاد ۲ماهه تمام شد در فضای مجازی منتشر شد.امیر حسین بر در گفت و گو با یکی از رسانه ها بیان کرد: نوزاد ۲ماهه اش را در بامداد یکشنبه ۲۰تیر ماه در بیمارستان رازی سراوان در اثر سهل انگاری و عدم انجام آزمایشات پیش از عمل در این بیمارستان جان خود را از دست داده است.
این خبر در فضای مجازی و واقعی دست به دست چرخید که واکنش ها و جوسازی هایی در فضای مجازی علیه بیمارستان رازی شهرستان سراوان را به دنبال داشت.
به دنبال این خبر رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون ضمن ابراز همدردی با والدین نوزاد اذعان داشت:بیماری نوزاد به تشخیص جراح اورژانسی بوده و باید سریعا جراحی روی نوزاد صورت می گرفت تا  گیر روده او رفع می شد.
رضا رضازاده در ادامه با بیان اینکه نوزاد پس از عمل جراحی صورت گرفته فوت کرده است، افزود:برخی از همکاران بیهوشی می گویند که فوت کودک به دلیل نارسایی قلبی بوده است که همه این ها شک و گمان است و باید مورد بررسی قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد:تخلفات پزشکی در نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان ،نظام پزشکی مورد بررسی قرار میگیرد و اگر فردی نتایج حاصل از بررسی این رده ها را قبول نداشته باشد در انتها باید به مراجع قضایی مراجعه و شکایت خود را ارائه دهد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان با بیان اینکه نام پزشک جراح در رسانه ها عنوان شده است، گفت: در عمل جراحی فوق یک تیم جراحی متشکل از پرستاران، تیم بیهوشی و متخصص حضور داشتند.
رضا رضازاده بیان داشت:با دستور رئیس دانشگاه و بازدید کارشناس وزارت خانه، پرونده به نظام پزشکی ارجاع داده شد تا مورد بررسی قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه هرگونه جو سازی علیه بیمارستان که مردم دید اعتمادگونه به این ارگان دارند،خلاف قوانین و ضوابط است، تصریح کرد:به عنوان مسئول تمام تلاش خود را انجام می دهم که حق به حق دار برسید.
شایان ذکر است تشخیص بیماری نوزاد از سوی پزشک متخصص فتق اعلام شده است.
 
انتهای پیام/1319
يکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 1704
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *