800
۰
گزارش شستون از جشن مولود کعبه؛

شور و شعف شیفتگان اهل بیت (ع)درجشن میلاد مولود کعبه/حضور علمای اهل سنت در جشن میلاد با سعادت امام علی (ع)

جشن مولود کعبه باحضور علمای اهل سنت و تشیع در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
جشن
جشن
به گزارش شستون،جشن ولادت امام علی (ع) و روز پدر شب گذشته با حضور علمای اهل سنت و تشیع ،فرماندار،مدیر آموزش و پرورش،دانشجویان و دوست داران آن حضرت در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزارشد.
حجت الاسلام والمسلمین دهقام امام جمعه شهرستان سراوان در جشن مولود کعبه مجاهدت های حضرت علی (ع) را زبان زد عام و خاص دانست و گفت : حضرت علی (ع) درخانه کعبه متولد و در همان جا هم به شهادت می رسد.
دهقان امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه گروهی آن حضرت را مورد آزار و اذیت قرار می دادند تصریح کرد: امام علی (ع) ضربه های وارده  را به خاطر اسلام وقرآن به جان می خرید.
وی با بیان حدیثی از امام علی (ع) خاطر نشان کرد: از دلبستگی به دنیا پرهیز کنیدو هرلحظه با یاد خدا خود را به آخرت وابسته تر کنید.
مولوی حقانی هم در ادامه باتوجه به کاتب و حافظ وحی بودن امام علی (ع) افزود: آن حضرت در سفر،جنگ وصلح در کنار حضرت محمد(ص) حضور داشتند.
وی علم والا، فقیرانه زندگی کردن، تواضع وسخاوت  را از خصوصیات امام علی (ع) برشمرد و اظهار داشت: باید به سیره اهل بیت عمل کنیم زیرا اهل بیت دستورات دین مبین اسلام  رااز پیامبرتعلیم دیدند  و به ما ابلاغ میکنند.
گفتنی است در پایان مراسم به کسانیکه هم نام حضرت علی (ع) و القاب ایشان بودند به رسم یادبود جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 1071
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *