800
۰

نامه دوم رهبري به جوانان غربي نشان داد كه رفتاردوگانه غرب، تروریست پرور است/ دستگاه دیپلماسی در مقابل كشتار كشمير موضع بگيرد

امام جمعه اهل سنت مسجد قباء دادکان بخش ایرندگان شهرستان خاش گفت: نامه دوم رهبري به جوانان غربي نشان داد كه رفتاردوگانه غرب، تروریست پرور است و باعث افزايش موج اسلام گرايي در منطقه شد.
htjhtj
htjhtj
به گزارش شستون به نقل از تفتان ما ،مولوی آخرداد بامری در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما  با محكوم كردن كشتار مسلمانان بي گناه و بي دفاع در كشمير، اظهار كرد: انتخاب سرنوشت منطقه حق مردم كشمير است و نبايد اجازه دهيم فرياد خواسته هاي به حق مردم كشمير توسط دولت هند سركوب شود و مردم بي گناه كشته شوند.
 
وي تصريح كرد: دشمنان در كشمير به دنبال ايجاد تفرفه و فتنه انگيزي هستند و در اين منطقه همواره كفر بر مردم مظلوم و بي دفاع حمله ميكند و كشورهاي اسلامي نبايد در اين خصوص سكوت كنند.
 
مولوی بامری با تاكيد بر حمايت از مردم مظلوم كشمير توسط كشورهاي اسلامي، گفت: مسلمانان بايد در هركجا كه فرياد مظلومي را مي شنوند به پاخيزند و براي از بين بردن ظلم تلاش كنند و حمايت خود را از مردم بي دفاع به اثبات برسانند.
 
وي خاطرنشان كرد: دولت ايران و دستگاه ديپلماسي بايد نسبت به جنايات فجيع كشمير واكنش نشان دهد و در اين خصوص به دولت هند تذكر دهد.
 
مولوي بامري بيان كرد: کشورهای اسلامی جهت مسایل راهبردی و تأمین منافعشان در قضیه فلسطین و کشمیر همواره موضع سکوت اختیار کردند كه بايد بعنوان كشورهاي اسلامي اين جنايات را محكوم كنند و سكوت را بشكنند.
 
امام جمعه مسجدقباء دادکان بخش ایرندگان شهرستان خاش با اشاره به نامه دوم مقام معظم رهبري به  جوانان غربي، گفت: نامه دوم رهبری به جوانان غربی هشدار قبل از وقوع حادثه بود و در اين نامه، مقام معظم رهبري به جوانان غربي هشدار داده بود كه تروريسم ساخته جبهه استكبار و سردمداري آمريكا با اهداف خاصي است.
 
وي با بيان اينكه مهمترين هدف آمريكا حفظ موجوديت رژيم صهیونیستی، تصريح كرد: نامه امام خميني(ره) به گورباچف و نامه های مقام معظم رهبري به جوانان غربی  حاکی از فراست ایمانی و هوشیاری سیاسی این بزرگواران بود.
 
مولوي بامري با اشاره به حوادث فرانسه، گفت: فرانسوی ها زمانی تروریست ها را پرورش میدادند و به دامن مسلمانان گسیل می داشتند بایدفکر امروز را هم ميكردند كه تروريست ها براي خودشان دردسر ساز شده و ورق برگشته است.
 
انتهاي پيام/
يکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 1711
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *