800
۰
شهردار سراوان:

آسفالت و عمران یکی از وظایف اصلی شهرداری/بارکزهی گفت:ترمیم آسفالت هر پنج سال انجام می شود

شهردار سراوان گفت: یکی از وظایف اصلی شهرداری آسفالت و عمران است.
yrutr
yrutr
محمد بارکزهی شهردارسراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه آسفالت شهرستان سراوان زیرساخت قدیمی دارد،گفت:شهرداری برای آسفالت کردن خیابان ها با کمبود منابع مالی روبرو است.
وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل تخریب کننده آسفالت باران است،افزود:عدم وجود زیر ساخت مناسب علت ترک خوردگی آسفالت می باشد.
بارکزهی بلوار ورودی شهر،خیابان حمزه،خیابان طالقانی،خیابان بهشتی،خیابان امام خمینی(ره) ،خیابان رجائی ،میدان الغدیرو...را از خیابان های آسفالت شده در چند ماه اخیر دانست و بیان داشت:یکی از وظایف اصلی شهرداری آسفالت خیابان ها و عمران شهرستان است.
وی در ادامه افزود:شهرداری از طریق طرح های استانی،تملک اداری و ماده 180 پیگیر آسفالت شهرستان سراوان است.
شهردار سراوان با بیان اینکه ترمیم و بازسازی خیابان ها هر پنج سال یک بار انجام می شود،تصریح کرد:آسفالت خیابان مهرگان،خیابان امام خمینی شرقی و ادامه بلوار خلیج فارس در دستور کار قرار دارد.
وی در ادامه این گفت و گو زیر ساخت قدیمی،شیب بندی،عبور و مرور خودروهای سنگین در شهر،بارندگی و حفاری ادارات مختلف را از عوامل تخریب آسفالت دانست و اذعان کرد:ریختن نوخاله و فاضلاب در معابر می تواند آسفالت را تخریب کند.
محمد بارکزهی شهردار سراوان با بیان اینکه جمع آوری نوخاله وظیفه شهرداری نیست،اظهار داشت:مردم در جمع آوری نوخاله های خود همکاری کنند.
وی افزود :هزینه ای که ادارات بابت تخریب آسفالت می دهند بصورت کامل نبوده و جوابگوی ترمیم و بازسازی آسفالت نیست.
شهردار سراوان در پایان گفت:درخواست ما از مردم این است که فاضلاب و نوخاله را در خیابان ها و معابر رها سازی نکنند و حفاری بی مورد انجام ندهند.
انتهای پیام/1675
يکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 1716
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *