800
۰
رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر؛

30 پرسنل از حوزه دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به محل بیمارستان های صحرایی قصرقند ملحق شدند

رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از اعزام 30 نفر از پرسنل دانشکده علوم پزشکی این شهرستان به محل برپایی بیمارستان های صحرایی قصرقند خبر داد.
30 پرسنل از حوزه دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به محل بیمارستان های صحرایی قصرقند ملحق شدند
به گزارش شستون به نقل از پهره؛ ایرج ضاربان با اعلام این خبر گفت: امروز همزمان با افتتاح بیمارستان صحرایی سپاه در شهرستان قصرقند تعداد 30 نفر از پرسنل تحت پوشش این دانشکده شامل پزشک، پرستار، نیروهای بهداشتی و درمانی در راستای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به کادر درمان مستقر در قصرقند ملحق شدند.
وی گفت: در کنار اعزام پرسنل؛ برخی از تجهیزات پزشکی مورد نیاز به محل برپایی بیمارستان صحرایی فرستاده شده است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر با تقدیر از عملکرد بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: خدمت رسانی به مردم محروم سیستان و بلوچستان سنت پسندیده ای است که سپاه توانسته با اقدامات در خور توجه خود؛ حول محور وحدت خواری بر چشم بدخواهان نظام شود.
گفتنی است بیمارستان صحرایی قصرقند از سوم تا هفتم مرداد آماده خدمت رسانی به مردم جنوب استان می باشد.
نخستین بیمارستان صحرایی سپاه در سیستان و بلوچستان از 10 مهر سال 88 به همت سردار شهید شوشتری در بخش کورین زاهدان راه اندازی شد و امسال این سی و یکمین بیمارستان صحرایی در این استان می باشد که تا به الآن به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به تعداد یک میلیون و 300 هزار نفر خدمات ارائه شده است.
 انتهای پیام/ 3339
دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 1718
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *