800
۰
مدرس حوزه علمیه جالق:

آمریکا در راس شیاطین جهان قرار دارد/افزایش خباثت آمریکا در راستای حمایت مذاهب از نظام اسلامی

مدرس حوزه علمیه شهر جالق اظهار داشت: وقتی آمریکا استقلال کشور و حمایت مذاهب و قومیت های مختلف از نظام اسلامی ایران را می بیند، کینه توز تر و خبیث تر می شود.
jtrdjd
jtrdjd
مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه شهر جالق در گفت و گو با شستون اظهار داشت: وقتی آمریکا استقلال کشور و حمایت مذاهب و قومیت های مختلف از نظام اسلامی ایران را می بیند،  کینه توز تر و خبیث تر شده و تحریم های جدیدی اتخاذ می کند.
وی با بیان اینکه امروزه آمریکا جنایات زیادی را مرتکب می شود، گفت: استکبار در راس منافقین و شیاطین قرار دارد و بزرگترین ناقض حقوق بشر است.
مدرس حوزه علمیه جالق با اشاره با اینکه آمریکا اولین کشور استفاده کننده از سلاح اتمی بر علیه کشور های دیگر است، تصریح کرد: 5+1 ظلم های این کشور را نادیده می گیرد در حالی که کشتار جمعی را استکبار جهان خوار انجام می دهد.
وی با بیان اینکه همدلی، وحدت و همسویی مردم با نظام اسلامی نقش مهمی در خنثی کردن دسیسه های دشمنان دارد، خاطر نشان کرد: تنها کشوری که از سلاح های شیمیایی استفاده کرده، آمریکا است که تمام کارهای غیر انسانی به دست او رقم می خورد.
مولوی رئیسی اذعان داشت: از سازمان ملل می خواهیم مقابل جنایات آمریکا سکوت نکند و کشورهای مسلمان چشمان خود را بر روی آن ها نبندند.
وی در پایان عنوان کرد: سازمان ملل باید اعمال زشت آمریکا را محکوم کند و استفاده از سلاح های اتمی را برای تمام کشورها ممنوع کند.


انتهای پیام/1675
 
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 8218
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *