800
۰
توسط تیم پزتوسط تیم پزشکی متخصص در بیمارستان امیرالمومنین زابل صورت گرفت؛

انجام انواع اعمال جراحی تخصصی و کمیاب در شهرستان زابل/ بهبودی کامل بیماران پس از عمل جراحی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زابل عنوان کرد: در حال حاضر انواع اعمال جراحی بسیار تخصصی و کمیاب در بیمارستان امیرالمومنین زابل در حال انجام است که در این راستا بیماران پس از گذران دوران نقاهت بهبودی کامل کسب کرده اند.
[vhod
[vhod
به گزارش شستون به نقل از اوشیدا ؛ علی اکبر نصیری به خبرنگار اوشیدا گفت: خوشبختانه تیم های پزشکی ماهری در بیمارستان امیرالمومنین(ع) زابل مستقر هستند به طوری که اعمال جراحی که در بسیاری از دیگر نقاط کشور حتی به ندرت انجام می شود در بیمارستان زابل با درایت و تخصص پزشکان مستقر با دقت و سهولت انجام می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل ادامه داد: در حالی که این اعمال جراحی در سایر نقاط کشور با هزینه گزاف انجام میشود و حتی بیماران سیستانی نیز هزینه های بالایی جهت درمان در سایر نقاط کشور متحمل می شوند این اعمال جراحی با بهایی پایین در بیمارستان زابل انجام می شود.

نصیری انجام عمل جراحی بر روی بیماران دارای مشکلات مغزی، عضلانی، عصبی و اندامی را از جمله اعمال نادر در این بیمارستان عنوان کرد و گفت: یکی از بیماران دارای مشکل عصبی عضلانی در این بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت به طوری که بیماری که قادر به راه رفتن نبود پس از آن توانایی راه رفتن پیدا کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل خاطرنشان کرد: یکی دیگر از بیماران نیز روی مچ پا راه رفته و حتی توانایی گام برداشتن یک مسافت ۵۰۰ متری را هم نداشت که با انجام عمل جراحی توسط تیم جراحی مشکل وی رفع و به بهبودی دست یافت.

نصیری با بیان اینکه، اعمال جراحی که تنها در سایر شهرهای بزرگ قابل انجام بود در حال حاضر در بیمارستان امیرالمومنین زابل با موفقیت انجام میشود که نشان از پیشرفت علم و تکنولوژی در منطقه دارد افزود: بیماران دارای مشکلات مشابه می توانند با مراجعه به بیمارستان امیرالمومنین زابل از خدمات پزشکان متخصص بهره برده و با هزینه ای بسیار پایین تر به بهبودی دست یابند.

انتهای پیام///
دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 1722
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *