800
۰
دهقان خطیب نماز جمعه سراوان:

رأی دادگاه آمریکا علیه ایران را محکوم کرد/ کمال اعتکاف در سپردن تمام اعضای جوارح به خداست + تصاویر

دهقان امام جمعه شهرستان سراوان رأی دادگاه امریکا راکه علیه ایران صادر کرده است را محکوم کرد.
نماز
نماز
به گزارش شستون نماز جمعه سوم اردیبهشت ماه به امامت حجت الاسلام و المسلمین دهقان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه دادگاه امریکا دو میلیارد دلار از اموال کشور جمهوری اسلامی ایران راتوقیف و ایران را در ردیف کشور های تروریست قرار داده است گفت: رأی دادگاه امریکا را که علیه ایران صادر شده است را محکوم می کنم.
دهقان امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه اعتکاف فرصتی است برای باز بینی اعمال خود است افزود: شخص معتکف با خدای خود عهد و پیمان می بندد تا در مسیر دین اسلام و رضای خدا قدم بگذارد.
وی بازی گرفتن نماز را از ویژیگی های فرد فاسق برشمرد و تصریح کرد: اعتکاف توفیقی است از جانب خداوند که به انسان داده شده تا تمام اعضای جوارح خود را به خدا بسپارد.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان ضمن تسلیت به فرارسیدن سالروز وفات حضرت زینب (س) خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س) در عبودیت و بندگی خداوند همانند مادر بزرگوار خود بودند.
دهقان امام جمعه سراوان افزود: حضرت زینب(س) در زمان خلافت امام علی (ع) به علم والایی دست یافته بودند که در آن زمان به بانوان مسلمان  تدریس می کردند.
مولوی ابراهیم ارباب امام جمعه موقت اهل سنت مسجد جامع نورشهرستان سراوان صبر در مقابل مشکلات و سختیها وپناه بردن به خدا را از نشانه ایمان و اعتقاد به الله تعالی دانست و اظهار داشت: انسان مومن با پرهیز از اعمال حرام و روی آوردن به فرایض و اعمال نیک وخود سازی به خداوند نزدیک میشود . 
امام جمعه موقت اهل سنت مسجد جامع نور افزود:  حضرت علی «ع» نشانه  صبر و استقامت در مقابل مشکلات و سختیها بود.
وی بارزترین صفات امیر المومنین علی «ع» را شجاعت ،عدالت ، تقوا ،ودلاور مردی برشمردو تصریح کرد: همان طور که پیامبر اکرم «ص» میفرماید: هیچ جوانمردی را مانند علی و هیچ شمشیری را مانند ذوالفقار نیافتم .
 
 
انتهای پیام/
جمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 1073
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *