800
۰
مدرس حوزه علمیه جالق:

مقام معظم رهبری بهترین الگوی مقاومت اسلامی/ایمان به خدا ریشه مقاومت اسلامی است

مدرس حوزه علمیه شهر جالق اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی بهترین الگوی مقاومت در مقابل سختی ها و مشکلات است.
اقثفث
اقثفث
مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه شهر جالق شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) خاطر نشان کرد: صبر و مقاومت چهار شعبه دارد، اشتياق، هراس، وارستگى، و انتظار. پس هر كس مشتاق بهشت است بايد از شهوات بيرون برود. و كسى كه از آتش مى ترسد بايد از گناهان برگردد، و كسى كه نسبت به دنيا زهد مى ورزد، بايد گرفتارى را سبك بشمارد، و كسى كه در انتظار مرگ است بايد در كارهاى خوب بشتابد.
وی با توجه به مقاومتی که در مقابل ظلم و ستم استکبار جهانی انجام می شود، گفت: مومنان واقعی کسانی هستند که در مقابل ظلم ظالمان در کشورهای سوریه، عراق، افغانستان و فلسطین ایستادگی می کنند.
مدرس حوزه علمیه شهر جالق با اشاره به گروه های مقاومت در کشورهای اسلامی افزود: مقاومت اسلامی نشان دهنده ایمان دورنی و معنویت خالص مسلمانان است و از ارزش بالایی برخوردار است.
وی در ادامه مقام معظم رهبری را بهترین الگوی مقاومت اسلامی دانست و اظهار داشت: رهبر انقلاب در حل مشکلات و جریانات اخیری که در کشور و در مسائل خارجه و فشارهایی که به کشور ایران وارد شده است با صبوری و مقاومت نقش مهمی را ایفا کردند.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در همه مشکلات و ناملایمات مردم را دعوت به صبر و استقامت می کنند، اذعان داشت: رهبر انقلاب به ما درس مقاومت می دهند و ایشان به عنوان اسوه و شاخص مقاومت در جهان هستند.
مولوی رئیسی آموزه های اسلامی، مطالعه کتاب های مقاومت و آشنایی جوانان با شخصیت افرادی که در راه اسلام ایستادگی می کنند را از جمله راه های ترویج فرهنگ مقاومت دانست و تصریح کرد: الگوی مقاومت می تواند ما را در سختی و مشقت ها مستحکم کند.
وی در پایان ایمان به خدا و اعتقاد به ذات الهی را ریشه های مقاومت اسلامی دانست و گفت: انسان بی ایمان مانند کف دریا است که اصل و ریشه ندارد و هیچ مقاومتی مقابل استکبار و زورگویان نخواهد داشت.
 
انتهای پیام/1675
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 8339
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *