800
۰
نماینده مردم سراوان، مهرستان و سیب و سوران در مجلس شورای اسلامی:

جهرمی تنها وزیر جوان پیشنهادی رئیس جمهور/عدم معرفی وزیر زن در کابینه دوازدهم

نماینده مردم سراوان، مهرستان و سیب و سوران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در کابینه دولت دوازدهم بانویی را به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی نکرده است، اظهار داشت: وزرایی که در آینده انتخاب می شوند از بانوان در پست های معاونتی و مدیر کل استفاده کنند.
ytyujyuk
ytyujyuk
محمدباسط درازهی نماینده مردم شهرستان سراوان، مهرستان و سیب و سوران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شستون با بیان اینکه مجلس در حال بررسی و مطالعه در خصوص برخی از وزرا است، گفت: مجلس در مورد برخی از وزرا اعلام نظر کرده است و تا فردا صبح به طور قطعی نتیجه اعلام خواهد شد.
وی با بیان اینکه تصمیم تعیین وزرا بعد از نظر رئیس جمهور و ارائه برنامه های دفاعی آنها گرفته خواهد شد، اظهار داشت: اقای روحانی محمدجواد آذری جهرمی که فردی جوان است را به‌عنوان وزیر ارتباطات در دولت دوازدهم پیشنهاد کرده است و امیدواریم که نمایندگان مجلس به او رای اعتماد بدهند.
نماینده مردم سراوان، مهرستان و سیب و سوران در جلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بد بودن سابقه بطحایی در صندوق ذخیره فرهنگیان یک شایعه است، خاطر نشان کرد: آقای بطحایی در کمیسیون صحبت کردند و گفتند، اگر هر مشکل و استفاده سوئی از من در صندوق فرهنگیان دیده اید در صحن علنی مجلس نشان دهید.
درازهی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در کابینه دولت دوازدهم بانویی را به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی نکرده است، اظهار داشت: وزرایی که در آینده انتخاب می شوند از بانوان در پست های معاونتی و مدیر کل استفاده کنند.
وی در پایان ضمن تشکر از پایگاه خبری شستون به عنوان رسانه فعال شهرستان سراوان اظهار داشت: امیدواریم که مجلس فراغ از هر گونه جناح و گروهی به واقعیت ها بپردازد و با توجه به آنچه که در شان مردم است از وزرای توانمند حمایت کند و از کسانی که صلاحیت ندارند حمایت نخواهیم کرد.
 
انتهای پیام/1675
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 8343
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *