800
۰
در جلسه شورای مذهبی عنوان شد:

ثبت 9 هیئت مذهبی در سراوان/برنامه ریزی هیئت های مذهبی و دینی یکی از اهداف شورا

معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات گفت:یکی از مصوبات این شورا ثبت 9 هیئت مذهبی در سایت طوبی است.
ف4قغقفغ
ف4قغقفغ
به گزارش شستون ،جلسه شورای مذهبی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان،طاهری مسئول شورای مذهبی و جهانتیغ معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه اسحاق جهانتیغ معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی هیئت سید الشهدای مجتمع آموزش عالی سراوان،هیئت خواهران فاطمه الزهرا،هیئت محبان امام حسین (ع)،هیئت مهدیه سراوان،هیئت محمد رسول الله سوران،هیئت برادران فاطمه الزهرا،هيئت محبان اما رضا(ع)،هیئت هنگ مرزی سراوان وهیئت زابلی را از هیات مذهبی فعال سراوان دانست و گفت:این هیات در مصوبه این شورا در سایت طوبی ثبت خواهند شد.
وی در ادامه افزود:هر هیئت از 6 نفر شامل رئیس وپنج نفراعضای هیئت تشکیل شده است.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در این جلسه ضمن تشکر از اعضای شورا مذهبی گفت:در دهه کرامت برگزاری مسابقات و توزیع بسته های فرهنگی را خواهیم داشت.
امام جمعه سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه برنامه ریزی هیئت های مذهبی و دینی یکی از اهداف شورا است،بیان داشت:هیات برگزیده در شورا در سایت طوبی ثبت می شوند.
وی در ادامه این گفت و گو نظم بخشیدن به انجمن های اسلامی و ارگان ها را از اهداف دیگر شورای مذهبی عنوان کرد و اظهار داشت:هیئت های که فعالیت بیشتری دارند ثبت سایت طوبی شده و در این راستا حرکت می کنند.
انتهای پیام/1675
دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 1735
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *