800
۰

آزادگان در جبهه‌های جنگ و در زندان‌های رژیم صدام به مقابله با این رژیم پرداختند

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: آزادگان ما در دو جبهه میدان‌های جنگ و همچنین زندان‌های رژیم صدام به مقابله با این رژیم پرداختند و با استقامت و پایداری خود در زندان‌های رژیم بعث موجب فرسایش آن شدند.
htrjrd
htrjrd
به گزارش شستون؛ علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس (26 مرداد 96) با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن، گفت: این روز را گرامی می‌داریم و به محضر شریف همه آزادگان عرض ارادت داریم.
وی افزود: عزیزان آزاده ما حق بزرگی به گردن ملت ایران دارند و عملاً در دو جبهه مجاهدت کردند، جبهه نخست در دفاع از میهن اسلامی در مقابل تجاوز رژیم صدام بود که سال‌ها در این میدان مجاهدت کردند و جبهه دوم مبارزه با رژیم صدام در زندان‌های آن رژیم بود که پایداری این عزیزان در آن دوران باعث فرسایش و از بین رفتن روحیه رژیم صدام شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مردم ایران همیشه قدردان مجاهدت‌های این عزیزان هستند، برای همه این عزیزان و خانواده‌هایشان آرزوی توفیق داریم و یاد می‌کنیم از مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی که نمادی برای پایداری عزیزان آزاده بودند و نقش بسزایی در روحیه دادن و استواری آزادگان داشتند. برای ایشان نیز علو درجات را از خداوند متعال طلب می‌کنیم. 
لاریجانی خاطرنشان کرد: برای مجلس شورای اسلامی نیز یک افتخار است که برخی از همکاران ما جزو آزادگان هستند و سال‌ها در اسارت بودند و این میدان مبارزه و مجاهدت را تجربه کردند.
وی در پایان افزود: برادر عزیزمان جناب آقای محمد دهقانی، برادر عزیز جناب امیر خجسته، برادر عزیزمان جناب آقای یحیی کمالی‌پور و برادر عزیز جناب آقای حسن نوروزی و برادر عزیز جناب آقای علیرضا رحیمی از همکاران گرامی ما هستند که سال‌ها در اسارت بودند و امروز در مجلس شورای اسلامی به انقلاب اسلامی کمک می‌کنند و یاری می‌دهند. برای این عزیزان هم از خداوند طلب سعادت بیشتر داریم و امیدواریم که خداوند اجر مضاعف به همه این عزیزان بدهد.
منبع: دانا
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 8406
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *