800
۰

47 کارخانه لبنیات در خراسان رضوی تعطیل است/ فعالیت واحدها با ۳۰ درصد ظرفیت

رئیس اتحادیه کارخانجات لبنی خراسان‌رضوی گفت: به‌طور کل ۱۰۴ کارخانه محصولات لبنی در خراسان‌رضوی وجود دارد که از این تعداد ۸ عدد به طور کل مجوز خود را ابطال کرده و ۴۷ عدد تعطیل هستند.
grg
grg
به گزارش شستون به نقل از تسنیم ، حمید فرزانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: باقیمانده کارخانجات نیز با 30 درصد ظرفیت خود فعالیت داشته و با این حال حدود 20 درصد از محصولات آنها در انبارها باقی مانده و مشتری ندارد.از سوئی دیگر بازاری برای صادرات محصولات وجود ندارد.
رئیس اتحادیه کارخانجات لبنی خراسان‌رضوی افزود: هم اکنون تنها مقاصد صادراتی تولیدکنندگان محصولات لبنی در خراسان رضوی عراق و افغانستان است.
فرزانه با اشاره به مشکلاتی که در بازار داخلی وجود دارد، خاطرنشان کرد: مشکلات معیشتی مردم سبب شده که خرید آن‌ها از بازار کاهش داشته و این موضوع علاوه بر از دست دادن بازارهای صادراتی ادامه فعالیت را برای واحدهای تولیدکننده لبنیات سخت کرده است.
وی در ارتباط با صادرات محصولات لبنی به کشور روسیه اظهار داشت: روسیه تنها یک نوع پنیر ویژه را درخواست داده که  صاحبان واحدهای تولیدی در خراسان رضوی توان تولید آن را ندارند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 1744
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *