800
۰
پیام جامع اهل سنت سراوان:

هدف پزشکان کمک به محرومین و نیازمندان است/دست پزشکان را می بوسیم/جامع اهل سنت دید مثبتی به سپاه پاسداران دارد

امام جمعه موقت جالق گفت:جامع اهل سنت نسبت به سپاه پاسداران دید مثبتی دارد.
grtgr
grtgr
به گزارش شستون،سی و یکمین بیمارستان صحرایی،توسط سپاه پاسداران در قصر قند افتتاح شده است.
مولوی اسماعیل رئیسی امام جمعه موقت جالق در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه سپاه یکی از نهاد هایی است که توسط امام راحل (ره) پایه گزاری شده گفت:سپاه در جهت محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در سال گذشته در ده نقطه استان بیمارستان صحرایی دایر کرده است،افزود:یکی از اقدامات سپاه افتتاح بیمارستان های صحرایی است که جهت کمک به مردم کم درآمد و ضعیف انجام شده است.
مولوی رئیسی با بیان اینکه مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران نگاه ویژه ای به استان سیستان و بلوچستان دارند،اظهار داشت:گام های مناسب و خوبی برای استان برداشته شده و امید است که تداوم پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه کار جهاد گونه پزشکانی که از مناطق دور برای خدمت به مردم نیازمند آمده اند ستودنی است،تصریح کرد:پزشکان با این کار جهاد گونه فقط رضای خداوند را در نظر می گیرند.
امام جمعه موقت جالق با بیان اینکه هدف پزشکان کمک به نیازهای محرومین است،اذعان داشت:دست این پزشکان را که در جهت کمک به نیازمندان عمل می کنند را می بوسیم.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته شاهد افتتاح بیمارستان صحرایی در جالق بوده است،بیان داشت:در جالق ما شاهد حرکت جهاد گونه پزشکان با حجمه کاری زیاد بودیم.
مولوی اسماعیل رئیسی امام جمعه موقت جالق با بیان اینکه جامع اهل سنت دید مثبتی به سپاه پاسداران دارد،عنوان کرد:آرزوی ما این است که از آرمان ها ووارزش های شهدا محافظت شود.
وی در ادامه گفت وگو تحکیم وحدت،بدست آوردن اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت از نظام را از اهداف سپاه پاسداران دانست و افزود:در سپاه پاسداران علمای اهل سنت جذب هستند که در هیچ ارگان نظامی دیده نشده است.
مولوی رئیسی امام جمعه موقت جالق در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:کشور ما مبنای وحدت در جهان است.
مولوی جهانی مدرس حوزه علمیه سیب و سوران در گفت و گو با شستون در خصوص بیمارستان صحرایی قصر قند گفت:سپاه پاسداران در جهت خدمت به مردم این بیمارستان را راه اندازی کرده است.
وی افزود:این اقدام پزشکان که از جاهای دور جهت خدمت به مردم محروم  و نیازمند به قصر قند آمده اند یک حرکت انسان دوستانه است.
مولوی جهانی در پایان این گفت و گو با اشاره به اینکه هر گونه اقدام انسان دوستانه باید در راه خدا و مخلصانه باشد،اظهار داشت:از کسانی که با جامع اهل سنت همدردی و کمک می کنند،تشکر می کنیم.
انتهای پیام/1675
سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 1751
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *