800
۰
امام جمعه سیب:

شهید رجایی و با هنر شخصیت های تاریخ ساز ایران/مقابله با اراده ملت مهم ترین هدف به شهادت رساندن فرزندان انقلاب

امام جمعه سیب اظهار داشت: شهیدان باهنر و رجایی همچون دیگر شخصیت های تاریخ ساز ایران زنده هستند که بی تردید الگو و سرمشق مناسبی برای دیگر دولتمردان به شمار می روند.
hrehes
hrehes
مولوی مراد پیام امام جمعه سیب شهرستان سیب و سوران در گفت و گو با خبرنگار شستون اظهار داشت: هشتم شهریور سال 60، روز شهادت دو فرزند غیور و فرزانه ایران اسلامی است که درتقویم كشورمان روز مبارزه با تروریسم نام دارد.
وی افزود: دو تن از چهره‌های ماندگار و همیشه زنده ی انقلاب اسلامی، شهیدان محمدعلی رجایی و محمد جواد باهنر که در دوران پرتلاطم کشور در مسیر تلاش برای اجرای عدالت، توسط منافقین کور دل به شهادت رسیدند.
مولوی پیام اظهار داشت: این دو شخصیت بزرگ همچون دیگر شخصیت ‌های تاریخ‌ ساز ایران، چه در زمان حیات و چه پس از مرگ، همواره زنده‌اند و بی‌تردید الگو و سرمشق مناسبی برای دیگر دولتمردان به شمار می‌روند. 
وی با بیان اینکه در دوران انقلاب و سال های پس از آن که کشور عزیزمان نوپا و در مسیر شکوفایی بود، استکبار جهانی از راه های مختلف به حمایت از منافقین و تروریسم می پرداخت، ادامه داد: این ضربه ها و به شهادت رساندن فرزندان کشور با هدف مقابله با اراده انقلابی ملت ایران و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می شد.
امام جمعه سیب تصریح کرد: در سال های اخیر کشورهای غربی با حمایت از تروریسم و به وجود آوردن گروه های خدا نشناس و با سوء استفاده از نام اسلام و برای نابودی اسلام دست به فعالیت های همه جانبه زدند، این در حالیست که اسلام ناب محمدی با کشتن انسان‏ ها به غیر از حق، مخالف است و همواره در جست و جوي امنيت و سعادت برای بشر بوده است.
وی تاکید کرد: ایران اسلامی، همیشه در راستای ایجاد صلح، دوستی و امنیت در جهان تلاش کرده و معتقد است آزادی، صلح و امنیت حق هر انسانی است و باید ریشه تروریسم را نابود کرد.
 
انتهای پیام///
 
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 8532
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *