800
۰
رئیس سازمان فنی و حرفه ای شهرستان سراوان:

هدف اصلی سازمان فنی و حرفه ای تحقق عدالت آموزشی بین روستاها و شهرها است

رئیس سازمان فنی و حرفه ای شهرستان سراوان سوق دادن آموزش ها به سمت روستا ها را از هداف سازمان در راستای تحقق عدالت آموزشی بین روستا و شهر دانست.
فنی و حرفه ای
فنی و حرفه ای
محمد رئیسی در گفت و گو با شستون اذعان داشت:۴۲۹نفر در مرکز برادران و ۶۳۱نفر در مرکز خواهران در حوزه های مختلف مانند مرکز ثابت، صنایع، روستا، زندان و جوار دانشگاه درسال94 در بخش دولتی شرکت کرده اند‌.
وی هنرآموزان بخش خصوصی سازمان فنی حرفه ای شهرستان سراوان را صدو ۸ هزار نفر ساعت در سال ۹۴عنوان کرد.
رئیس سازمان فنی حرفه ای شهرستان سراوان سوق دادن آموزش ها به سمت روستا جهت تحقق عدالت آموزشی بین شهر و روستا،ارائه مهارت های تکمیلی به اصناف و اتحادیه ها جهت بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده و ارائه مهارت های آموزشی بر اساس نیاز بازار را از مهم ترین رویکردهای سازمان فنی حرفه ای این شهرستان دانست.
محمد رئیسی در خصوص بهره گیری از ظرفیت های منطقه ای گفت: در این راستا با سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، جمعیت هلال احمر و شرکت میراث کهن تعاملاتی جهت گسترش سفال کلپورگان انجام داده ایم.
وی با اشاره به اینکه  از دی ماه سال۹۴ سازمان فنی حرفه ای به سمت برگزاری آزمون های الکترونیکی سوق داده شده است، تصریح کرد: برای برگزاری آزمون های الکترونیکی در شهرستان نیازمند نیروی انسانی وتجهیزات کافی سخت افزاری
هستیم.
رئیس سازمان فنی و حرفه ای شهرستان سراوان گفت: در سال ۹۴ نیاز سنجی آموزشی روستایی در سراوان، مهرستان و سیب و سوران در راستای توانمند سازی آموزش های مهارتی روستاییان و عشایر در جهت اشتغال زایی پایدار انجام شده است که امید است در سال جاری حداقل یک دوم از ظرفیت های آموزشی به سمت آموزش های روستایی و عشایر سوق داده شود.
محمد رئیسی در ادامه افزود: دوره آموزشی لوله کشی لوله های پلیمر، پرورش گوسفند، سوزن دوزی ، سکه دوزی  و دوخت لباس های سنتی را در روستاهای شهرستان سراوان برگزار کرده اند.
وی در پایان ارتقا مهارت های فنی و حرفه ای در جهت کسب و کار بازار محور در بخش سفال، گیاهان دارویی و خرما را برنامه های ملی عدالت بنیان کردن اقتصاد و توسعه اجتماعی در شهرستان سراوان عنوان کرد.

 
قابل ذکر است ۴۱۱نفر در سه ماهه نخست سال 95 در سازمان فنی و حرفه ای شهرستان سراوان در حوزه های مختلف نام نویسی کرده اند.
 
انتهای پیام/1319
چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 1760
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *