800
۰

ادعای بی دین شدن جامعه از سوی فائزه هاشمی ناشی از بی خبری اوست/ عاقبت نشست و برخاست با بهاییان این درشت گویی ها می شود

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص اظهارات اخیر فائزه هاشمی گفت: اگر او ادعا کرده است که مردم بی دین شده اند چون حکومت اسلامی وجود دارد، قطعا جامعه را نمی بیند و از جامعه خبر ندارد.
hgujytj
hgujytj
به گزارش شستون به نقل از دانا، آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار مرصاد با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی، اظهار داشت: این خانم در خصوص حکومت صحبت کرده است اما مشخص نیست که کدام نوع حکومت مطلوب اوست. آیا  مدل اسلام سعودی مورد نظر اوست یا اینکه در نظر وی اسلام اخوانی ترکیه برتر است.
وی با بیان اینکه ادعای بی دین شدن مردم ادعای نادرستی است، گفت:  اگر او ادعا کرده است که مردم بی دین شده اند چون حکومت اسلامی وجود دارد، قطعا جامعه را نمی بیند و از جامعه خبر ندارد.
این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: این افراد باید بروند و در جامعه حضور مردم را در عرصه های مختلف دینی ببینند تا بدانند که بی دین شدن مردم ادعای نادرستی است.
 آیت الله ممدوحی تاکید کرد: اگر سن این فرد که گفته است حکومت دینی باعث بی دینی مردم شده است به قبل از انقلاب می رسد، به آن زمان نگاه کند که حکومت غیر دینی بود. آن زمان اوضاع خیلی فرق داشت و عریانگری بیداد می کرد.
به گفته آیت الله ممدوحی نظام اسلامی شان خانواده فائزه هاشمی را نگه داشته است که امروز باعث شده او این سخنان را مطرح کند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه هتاکی های اخیر فائزه هاشمی ناشی از نشست و برخاست او با بهاییان است، گفت: دستگاه قضایی بایستی با او برخورد کند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 1766
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *