800
۰
دزدی آشکار آمریکایی ها؛

دست درازی به اموال ایران در عصر پسابرجام/سرقت به بهانه غرامت

محمدپودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: آمریکا قصد دارد در موضوع برجام جلوی منفعت ایران را بگیرد.
فرمانده
فرمانده
فرمانده سپاه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون ضمن اشاره به اینکه امریکا در هر موقع که زمینه را مساعد ببیند چه به لحاظ انسجام داخلی و چه به لحاظ  موقعیت های بین المللی کشورها فشارهایی را وارد می کند گفت:برجام هم یکی از موضوعاتی است که آمریکا قصد دارد به طور کامل انجام نشودو جلوی منفعت ایران را بگیرد.
محمد پودینه دست درازی به اموال ایران را به بهانه غرامت به خانواده های نظامی های کشته شده در انفجار سال 1983 در مقر تفنگداران آمریکایی در بیروت  را از بد عهدی های امریکا دانست و خاطرنشان کرد: امریکا در صحنه های مختلف انقلاب از حمله نظامی گرفته تا محاصره اقتصادی و اختلال در برنامه های هسته ای ایران از طریق سایبری از هیچ اقدامی دریغ نکرده است.
وی سیاست کلی امریکا را در به دست گرفتن قدرت کل منطقه برشمرد و افزود:با سازمان های ساختگی خود مانند حقوق بشر و سازمان ملل با ایجاد ایران هراسی در منطقه می خواهد سلاح‌های خود را به دیگر کشورها به فروش برساند.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان با بیان اینکه آمریکا در غرب تروریست هارا پرورش می دهد تصریح کرد: دیروز القاعده را به وجود آورد وامروز هم داعش را و فردا گروه دیگری را پرورش می دهد.
محمد پودینه ادامه داد: وا دادگی سیاسیون ما ،عدم شناخت کافی از دشمن و ضعف نشان دادن سیاسیون باعث شده زمینه زیادی خواهی امریکا را فراهم شود. 
وی درپایان خاطرنشان کرد:امریکا با بهانه تراشی و دخالت دادن ایران را در حادثه یازده سپتامبر میخواهد تنزل را در اقتصاد ایران ایجاد کند.
 
 
انتهای پیام/
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 1077
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *