800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

دوری از معصیت و گناه در راستای دستیابی به صبر/استکبار ستیزی بارزترین صفت رهبر انقلاب اسلامی

خطیب نماز جمعه شهرستان سراوان اظهار داشت: با دست یابی به صبر و شکیبایی می توانیم از گناه و معصیت دوری کنیم.
grerhh
grerhh
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (24 شهریور ماه) به امامت حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود صبر و شکیبایی را راهی برای دوری از گناه و معصیت دانست و اظهار داشت: انسان اهل صبر می تواند به بندگی خدا دست پیدا کند و صبر یاری دهنده انسان در دنیا و آخرت است.
وی با بیان اینکه متقین خوشی ها و راحتی های عالم عادی و زود گذر را قبول نمی کنند و به همین جهت در قیامت به راحتی ابدی دست پیدا می کنند، اظهار داشت: با داشتن صبر می توان دنیای مادی را به راحتی طی کرد و افرادی که صبر ندارند همیشه در اضطراب خواهند بود.
امام چمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه انسان با ایمان باید صبر پیشه کند و عدم داشتن صبر افراد را نابود خواهد کرد، تصریح کرد: صبر می تواند ما را از وسوسه و شهوات نجات دهد.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) افزود: اگر کسی اهل صبر باشد به راحتی دنیا را با آخرت عوض می کند و این تجارت پر سود را برای خود به دست می آورد.
حجت الاسلام والمسلمین بامری استکبار ستیزی را از بارزترین صفات مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: فکر انقلابی داشته باشید و با وحدت و همدلی است که می توانیم در مسیرهای مختلف گام برداریم و موفق شویم.
وی با اشاره به کشتار مظلومانه مسلمانان میانمار توسط بودایان گفت: بودایان میانمار افراطی عمل می کنند و زنان و کودکان بی دفاع را کشته و به طرز باور نکردنی آتش می زنند.
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر در خواب غفلت به سر می برند و جایزه نوبل را به افراد جنایت کار و سلطه گر هدیه می دهند، اذعان داشت: از مسئولین کشور ایران انتظار داریم که از نسل کشی مسلمانان میانمار جلوگیری کنند.
وی در پایان با اشاره به اینکه در آستانه ایام محرم قرار داریم و مراسم سوگواری و نهضت حسینی را باید به بهترین وجه ممکن برپا کرد، اظهار داشت: نهضت حسینی یک نهضت تاریخ ساز است، چراکه اگر احیا نمی شد تاکنون به فراموشی سپرده شده بود.
 
انتهای پیام/1675
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 8739
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *