800
۰
شستون گزارش می دهد؛

افتتاح نمایشگاه دست آوردهای هنری دانش آموزان سراوان + تصاویر

نمایشگاه دست آوردهای هنری دانش آموزان در دبیرستان کار و دانش سراوان افتتاح شد.
جشنواره
جشنواره
به گزارش شستون نمایشگاه دست آوردهای هنری دانش آموزان هنرستان کارو دانش شهرستان سراوان با حضور مدیر آموزش و پرورش ، معلمین ، کارکنان آموزش و پرورش و جمعی از دانش آموزان در هنرستان کارو دانش افتتاح شد.
محمدیان مدیرهنرستان دخترانه کاردانش هدف از برگزاری این نمایشگاه را به نمایش گذاشتن مهارت های دانش آموزان و به فعلیت رساندن استعدادهای نهفته آنها عنوان کرد.
محمدیان با اشاره به اینکه آموزش های متوسطه به عنوان شاخه ای از آموزش های متوسطه اطلاق می شود خاطر نشان کرد: شاخه های کادانش در سه زمینه صنعت، کشاورزی و خدمات است که هر زمینه دارای یک یا چند گروه و هر گروه دارای چند رشته اصلی و هر رشته دارای یک یا چند رشته مهارتی است.
وی در رابطه با واحد های درسی در این هنرستان چنین گفت: در این شاخه از آموزش متوسطه 53 واحد به درس های عمومی و انتخابی و 43واحد به درس های مهارتی اختصاص دارد.
محمدیان مدیر هنرستان کار و دانش افزود:اهداف ماپرورش روحیه اعتماد به نفس از طریق کسب تواناییهای شخصی,پرورش روحیه مسئولیت پذیری و تعاون در امور ,توسعه توانایی مطالعه, قدرت و خودآموزی,آگاهی از اهمیت آموزش و بازار کار ,پرورش روحیه کار آفرینی به جای پرورش روحیه کار جویی و شناخت قوانین کار و درک انضباط محیط کار است.
محمدیان در پایان اظهار داشت:حدود صدوپنجاه دانش آموز از مدارس سطح شهرستان از نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.
این نمایشگاه در سالن هنرستان کار ودانش شهرستان سراوان به مدت یک هفته دایر است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 1082
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *