800
۰

بانوی کارآفرینی که با دستانی خالی اما همتی بلند، قدم در مسیر خودکفایی نهاد/ تحقق اقتصادمقاومتی با پرورش دام سبک در سیاه جنگل

حمیرا ریگی لادز یکی از بانوان سخت کوش و پرتلاش شهرستان میرجاوه است که توانسته با همت و کوشش خود گامی مثبت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و خودکفایی خویش بردارد.
گوسفند
گوسفند
به گزارش شستون نقل از لادیز،موضوع اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی مهم‌ترین مباحثی است که بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری و کارشناسان اقتصادی و مسئولان بوده است و دولتمردان پس از کش‌وقوس‌های فراوان به این باور رسیدند که تنها راه خروج کشور از رکود در جهت پیشرفت، نگاه به درون و تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی است، کشاورزی و دامداری مردمی‌ترین بخش اقتصادی است که در اثر افزایش درآمدهای ارزی ناشی از نفت مورد غفلت قرار گرفته و به حاشیه رفته است،سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها یکی از موثرترین استراتژی‌های تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.
 بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته با ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی و ایجاد طرح های زودبازده و تاثیر گذاری خوب خود در بین تمام آحاد جامعه، تحول شگرفی را در استفاده از ظرفیت های بومی و محلی هر منطقه بوجود آورد وگامی بلند در تحقق منویات رهبری و اقتصاد مقاومتی ایفا کند.
حمیرا ریگی لادز یکی از بانوان سخت کوش و پرتلاش شهرستان میرجاوه است که توانسته با همت و کوشش خود گامی مثبت در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و خودکفایی خویش بردارد و با دستان خالی اما همتی بلند فعل خواستن را به منصه ظهور گذاشته است.
وی در این بازه به خبرنگار ما می گوید: با استفاده از وام ده میلیون تومانی بسیج سازندگی سپاه شهرستان میرجاوه توانستم 15 گوسفند خریداری کنم و برای خود و اعضای خانواده ام اشتغالزایی کنم.
حمیرا ریگی خاطر نشان کرد: گوسفندان را نگهداری کرده و تمام کارهای نگهدار آنها را خود و خانواده ام انجام می دهیم و پس از پروار شدن برای فروش به بازار شهرستان می برم و سود خوبی از نگهداری و فروش گوسفندان عایدم می شود و این را مدیون بسیج سازندگی شهرستان هستم که با این اقدام خیرخواهانه قدمی مثبت برای اشتغالزایی مردم برمی دارد.
وی تاکید کرد: از درآمدم راضی هستم و می توانم به عنوان منبع درآمدی عالی برای گذران معیشت روی آن حساب کنم، سپاه توانسته با استفاده از این وام ها، مشکل اشتغال بسیاری از جوانان و خانواده ها را برای اشتغالزایی و تامین معیشت خانواده ها برطرف کند، اگر تمام مسئولین این ابتکار سپاه را الگو قرا دهند دست به دست هم می توانند بیکاری را ریشه کن کنند و از تمام ظرفیت ای موجود در کشور منبع درآمدی برای جوانان این مرز و بوم بسازند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 1829
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *