800
۰

درسی که وزیر نفت از حادثه پتروشیمی بوعلی گرفت/ پایان کار مدیران پروازی

علی گلمرادی اظهار داشت:بعد از آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی نگاه خود وزیر هم برای سروسامان دادن به وضعیت مدیران پروازی معطوف شده است.
لقثل
لقثل
به گزارش شستون به نقل از دانا؛ علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر، امیدیه، هندیجان و سر بندر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب در خصوص نقش مدیران پروازی در بروز حادثه آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی اظهار داشت: باید کاستی‌ها را برطرف کرد تا در آینده شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.
 
وی ادامه داد: با هماهنگی وزارت نفت در حال ساماندهی مدیران غیرپروازی پتروشیمی هستیم.
 
گلمرادی خاطرنشان ساخت: در همین راستا جلسات خوبی برگزارشده است وزارت نفت هم نگاه مثبتی به این موضوع دارد.
 
نماینده مردم ماهشهر تأکید کرد: بعد از آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی نگاه خود وزیر هم برای سروسامان دادن به وضعیت مدیران پروازی معطوف شده است.
 
وی اضافه کرد: امیدوارم در این چهار سال شاهد تغییر و تحول مدیران پروازی پتروشیمی باشیم و از پتانسیل‌ها و نیروی انسانی استان برای این مناصب استفاده شود.
 
به گزارش رهیاب در حادثه اخیر پتروشیمی بوعلی ماهشهر که ابعاد بین المللی پیدا کرده بود مدیرعامل این مجتمع پتروشیمی در زمان حادثه در این شهرستان حضور نداشت و زمانی که وزیر برای پیگیری ماجرا به ماهشهر آمد خود رابه ماهشهر رساند.
  اما جالب توجه خواهد بود اگر بدانید مدیرعامل پتروشیمی تندگویان که فاصله ای با محل حادثه پتروشیمی بوعلی نداشت در روزهای حادثه اصلا در این شهرستان حاضر نشد حتی زمانی که وزیرنفت شخصا برای پیگیری ماجرا به ماهشهر آمده بود، بنابرخبرهای رسیده به این مدیرپروازی اخباری از ابعاد ماجرا می دهند ولی وی ترجیح می دهد در تهران باقی بماند و در ماهشهر حاضر نشود. انتهای پیام/
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 1836
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *