800
۰

"اعتدال و توسعه" در جایگاه تعیین شرط برای اصلاح‌طلبان نیست/ فراکسیون "اعتدال" بدون منشور و منظومه فکری است/ آغاز فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان از پاییز

مجید محتشمی در خصوص مطالب منتشر شده در برخی از کانال‌های خبری مبنی بر توافق دولت و اصلاح طلبان برای واگذاری کامل کرسی های شورای شهر به اصلاح طلبان به شرط حمایت آنها از روحانی گفت: ما اطلاعی از این موضوع نداریم ولی نکته‌ مهم این است که حزب اعتدال و توسعه اصلا قابل وزن‌کشی با اصلاح‌طلبان و در جایگاه تعیین شرط و شروط برای این جبهه سیاسی نبوده و نخواهد بود.
ht
ht
به گزارش شستون به نقل از دانا،مجید محتشمی رئیس جبهه اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار دانا؛ در خصوص برنامه‌ریزی انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر سال 96 اظهار داشت: قرار بر این است که احزاب و گروه های اصلاح‌طلب یک لیست مشترک برای تهران و کلان شهرهای کشور به مردم معرفی کنند و در موضوع ریاست جمهوری هم همه‌ی اصلاح‌طلبان با توجه به شرایط موجود از آقای روحانی حمایت خواهند کرد.
وی افزود: فعالیت‌های سیاسی این جبهه سیاسی از فصل پاییز آغاز خواهد شد.
رئیس جبهه اصلاح‌طلبان در خصوص مطالب منتشر شده در برخی از کانال‌های خبری مبنی بر توافق دولت و اصلاح طلبان برای واگذاری کامل کرسی های شورای شهر به اصلاح طلبان به شرط حمایت آنها از روحانی گفت: ما اطلاعی از این موضوع نداریم ولی نکته‌ مهم این است که حزب اعتدال و توسعه اصلا قابل وزن‌کشی با اصلاح‌طلبان و در جایگاه تعیین شرط و شروط برای این جبهه سیاسی نبوده و نخواهد بود.
محتشمی با اشاره به تشکیل فراکسیون "اعتدال" و انشقاق به وجود آمده در فراکسیون امید عنوان کرد: فراکسیون "اعتدال" بدون منشور و منظومه فکری است و تشکیل شده از افرادی است که خودشان سعی داشتن با رایزنی و لابی وارد فهرست امید شوند.
وی ادامه داد: چند نفری مثل آقای بهروز نعمتی و کاظم جلالی تمام تلاشی که داشتند این بود که از طریق فهرست "امید" وارد مجلس شوند، چرا که همه اتفاق‌نظر داشتند که این افراد در شرایطی وارد مجلس خواهند شد که در لیست امید عضو باشند.
رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینکه از ابتدا هم امیدی به اتحاد و اتفاق نظر با این چند اصولگرا در مجلس نبود اظهار داشت: فراکسیون امید باید امیدش را از این دوستان قطع کند، چرا که این‌ها مثل خانم راستگو در شورای شهر عمل کردند؛ با تابلوی اعتدال و گرایش اصولگرایی وارد مجلس شدند و اکثریت را به نفع اصولگرایان معتدل تغییر دادند.
محتشمی گفت: با تشکیل فراکسیون "اعتدال" همه‌ی مردم متوجه این امر شدند که نمی‌توان کشور را با منظومه فکری و منشوری در قالب فراکسیون "اعتدال" اداره کرد.
 
انتهای پیام/
 
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 1845
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *