800
۰

داعش یک جریان اسرائیلی است/ از نظر استکبار هر کشوری که با اسرائیل مبارزه کند در لیست تروریست‌ها قرار می گیرد

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: از نظر استکبار معیار تروریسم بودن و نبودن اسرائیل است و هرکس که با این رژیم مبارزه بکند در لیست تروریست قرار می گیرد.
gfhf
gfhf
به گزارش شستون به نقل از دانا، حجت الاسلام مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در گفت‌وگو با خبرنگار دانا گفت: اینکه مارا حامی تروریسم می دانند چیز جدیدی نیست، بدلیل اینکه 20 روز بعد از پیروزی انقلاب امام فرمودند اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.
 
وی گفت: از نظر استکبار معیار تروریسم بودن و نبودن اسرائیل است و هرکس که با این رژیم مبارزه بکند ظاهرا در لیست تروریست‌ها قرار می گیرد! امروز حرکت حماس را یک حرکت تروریستی تلقی می کنند در حالی که این گروه را افرادی تشکیل می دهند که برای آزادی کشور خود مبارزه می کنند.
 
طائب اظهار کرد: اینکه به ما نسبت تروریست می دهند برای ما مهم است و ما به آن افتخار می کنیم اما اینکه کشوری مثل عربستان وارد این گردونه شد این یک نعمت الهی بود چرا که دست منافقین باز شد؛یعنی کسی باور نمی کرد که حکومت عربستان دست نشانده اسرائیل باشد.
 
وی در رابطه با اردوغان و حمایت ترکیه از تروریست های داعش افزود: جریان استکبار از حدود 6 الی 7 سال پیش در پی این بود که  یک بدل برای مبارزه با اسرائیل برای ما درست کند،منتهی وقتی دیدند حتی بدلی که درست کردند هم نمی تواند ادامه راه دهد.
 
طائب در پایان درباره داعش نیز گفت؛ شما اگر بخواهی متوجه این بشوی که یک گروهی متعلق به چه جریانی است باید دید در میدان مبارزه رو به چه کسی و پشت به چه کسی می جنگد؛ داعش در میدان نبرد پشت به اسرائیل و رو به ما می جنگد و از اینجا معلوم می شود که این گروه تروریستی متعلق به چه جناح و تفکری است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 1857
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *