800
۰
عزیز پورامام جمعه موقت سراوان:

باید با قاچاق کالا مقابله جدی صورت گیرد/مبارزه با قاچاق کالا مبارزه با کوله برها نیست/ حضورمدعی و منکر از اصول اولیه صدور رأی در دادگاه است

عزیز پور امام جمعه موقت سراوان گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری باید با قاچاق کالا مقابله جدی صورت گیرد.
عزیز پور
عزیز پور
به گزارش شستون ، نماز جمعه دهم اردیبهشت ماه به امامت عزیز پور رئیس دادگستری شهرستان سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب این شهرستان برگزار شد.
امام جمعه موقت سراوان در جمع نماز گزاران با بیان نگاه داری انسان از نفس خود در مقابل تمایلات نفسانی و لغزش ها ی انسانی گفت: رعایت اخلاق بر تمام احکام ، شریعت و قوانین اسلامی سایه افکنده است.
عزیز پور ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگران، افزود: باید در مقابل قاچاق کالا برخورد جدی صورت گیرد و ممنوعیت واردات کالاهایی که متشابه آن در داخل کشور وجود دارد باعث تقویت تولیدات داخلی می شود.
وی یکی دبگر از راه های تقویت تولید داخلی را در تشویق مردم به خرید تولیدات داخلی دانست و خاطر نشان کرد: تأکید مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با قاچاق کالا، مبارزه با کوله بر ها نبوده است ، بلکه منظور مبارزه با قاچاق های بزرگ سازمان یافته است.
امام جمعه موقت سراوان نسبت به رفتار ناشایست امریکا به اموال بلوکه شده ایران اظهار داشت: حضور مدعی و منکر در دادگاه از اصول اولیه نظام قضایی در هر کشور است.
عزیز پور حکم صادر کردن بدون اطلاع به طرف مقابل برای دفاع را یک نوع حکم ظالمانه دانست.
وی در پایان باتوجه به نزدیکی دوازده اردیبهشت به تمامی اساتید و معلمین تبریک گفت.
 
انتهای پیام/
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 1088
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *