800
۰
در همایش دختران آفتاب مطرح شد؛

جنایات و نسل کشی در کشورهای اسلامی از ترفند های یهود برای نابودی اسلام است/با گذشت چندین ماه نتایجی از مذاکرات هسته ای حاصل نشده است

امام جمعه موقت اهل سنت جالق در همایش دختران آفتاب گفت: جنایات و نسل کشی هایی که در کشورهای اسلامی انجام می شود، یکی از ترفند های یهود برای از بین بردن اسلام است.
مولوی
مولوی
به گزارش شستون، صبح امروزهمایش دختران آفتاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان، حجت الاسلام والمسلمین قاسمی، مولوی رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت جالق و دختران شیعه و سنی شهرستان سراوان در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان برگزار شد.
مولوی رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت جالق در همایش دختران آفتاب ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت:حضرت معصومه(س) به عنوان دختر پاک و طاهره الگویی برای تمام دختران بشریت و دختران اسلام قرار دارد.
وی با اشاره به نفش بی بدیل زن در جامعه اسلامی افزود:خداوند برای اینکه  کانون زندگی و بشیریت بتواند قوانینی را که وصف کرده است را پیش ببرد یک زن و یک مرد خلق کرده است.
امام جمعه موقت اهل سنت جالق خاطر نشان کرد: قبل از بعثت رسول اکرم(س) از زن به عنوان برده و کنیز یاد می شد و به عنوان یک کالا جهت پیشبرد اهداف دنیوی از زن استفاده می شد.
مولوی اسماعیل رئیسی از حضرت فاطمه(س) به عنوان خاتون جنت یاد کرد وتصریح کرد:اسلام احترام، عزت و جایگاه واقعی زن در اجتماع را مشخص و اعتقاد زمان جاهلیت در خصوص دختران و زنان  را باطل کرد.
وی با بیان روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی اذعان داشت:در دنیا برخی از کشورها  در مورد حقوق بشر و کرامت انسانی سخن می گویند و در مقابل ظلم هایی که در بعضی از کشورها مانند سوریه، عراق، افغانستان علیه مسلمانان رخ می دهد چشم پوشی کرده اند.
امام جمعه موقت اهل سنت جالق با اشاره به اینکه امریکایی ها از جنایت های تروریست ها چشم بسته اند اذعان داشت:آیا کودکان و مردم مظلوم سوریه، عراق و افغانستان که توسط تروریست ها سر بریده می شوند، انسان نیستند؟
مولوی اسماعیل رئیسی گفت:در امریکا و بعضی از کشورها دیده می شود که چه جنایت هایی علیه سیاه پوستان در آن منطقه صورت می گیرد.
وی گفت:چرا علیه چنایاتی که توسط تروریست هایی که خودشان برای نسل کشی در کشور هایی اسلامی راه انداخته اند، چشم پوشی می کنند؟
امام جمعه موقت اهل سنت جالق جنایات و نسل کشی در افغانستان، عراق، سوریه و لبنان را از ترفند های یهود برای نابودی اسلام عنوان کرد.
مولوی اسماعیل رئیسی از مردان و زنان خواست تا نسبت به برنامه های دشمن هشیار و بیدار باشند و نسبت به دشمن هیچ زمانی خوش بین نباشند.
وی در خصوص مذاکرات هسته ای اظهارداشت: مقام معظم رهبری درابتدا به مسئولین و دولتمردان خاطر نشان کرده اند که اجازه مذاکره دارید اما من خوشبین نیستم زیرا آمریکا دشمن قسم خورده ایران است.
امام جمعه موقت اهل سنت جالق افزود: با گذشت چندین ماه از مذاکرات هسته ای نتایجی حاصل نشده است و دولتمردان هم اعتراف کرده اند که آمریکا به وعده هایی که به ایران داده بود عمل نکرده است.
مولوی اسماعیل زئیسی اذعان داشت: دشمن گاها در لباس اسلام ظاهر می شود و از این طریق می خواهد نفاق در اسلام ایجاد کند.
 
گفتنی است این همایش به همت حوزه مقاومت حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان سراوان و کمیته امداد امام خمینی  برگزار شد.
 
 
انتهای پیام/1319
 
 
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 1907
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *