800
۰

تکذیب توافق دولت و اصلاح طلبان برای واگذاری کامل کرسی های شورای شهر به اصلاح طلبان به شرط حمایت آنها از روحانی/ شکاف در فراکسیون "امید" امیدوار کننده‌ نیست

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به تشکیل فراکسیون "اعتدال" در مجلس گفت: اینکه ما در مجلس شاهد شکل گرفتن شکاف در لیست امید باشیم رویکرد مثبت و امیدوار کننده‌ای نیست و باید امید داشته باشیم تا در مسیر تحولات پیش‌رو یکپارچگی و انسجام این نیروها در چارچوب خواسته‌ها و مطالبات مردم بازسازی شود.
hrth
hrth
به گزارش شستون به نقل از دانا، الهه کولایی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار دانا در خصوص اقدامات انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات سال آینده اظهار داشت: هماهنگی‌های اولیه در حال صورت گرفتن است و هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره مسائل انتخاباتی صحبت کنیم.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "آیا کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری، حسن روحانی خواهد بود؟" اظهار داشت: هنوز خیلی زود است که این مسائل مطرح شود و در مورد آن‌ها صحبتی انجام شود.
 
فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص مطالب منتشر شده در برخی از کانال‌های خبری مبنی بر توافق دولت و اصلاح طلبان برای واگذاری کامل کرسی های شورای شهر به اصلاح طلبان به شرط حمایت آنها از روحانی عنوان کرد: این فضاسازی‌ها اصلا صحیح نیست و نباید با آن‌ها بازی خورد و به آن‌ها دامن زد.
 
کولایی با اشاره به تشکیل فراکسیون "اعتدال" در مجلس اظهار داشت: این یکی از آسیب‌ها و آفات قدرت در کشور ما است؛ در ایران کسانی که قدرت را به دست می آورند، از زمینه‌های کسب آن، پیامدهای رفتار خود و به ویژه ضرورت‌های حفظ آن غافل می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه علت پیروزی لیست امید، یکپارچگی و ارائه لیست واحد به مردم بود خاطرنشان کرد: مردمی که به لیست امید رای دادند انتظار دارند که نمایندگان آن‌ها به برنامه‌های ارائه شده وفادار باشند و متعهد به اجرایی کردن آن و بر اساس آن رفتارهای خود را تنظیم کنند.
 
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اینکه ما در مجلس شاهد شکل گرفتن شکاف در این جبهه باشیم رویکرد مثبت و امیدوار کننده‌ای نیست و باید امید داشته باشیم تا در مسیر تحولات پیش‌رو یکپارچگی و انسجام این نیروها در چارچوب خواسته‌ها و مطالبات مردم بازسازی شود.
 
کولایی ادامه داد: نمایندگانی که در لیست امید از مردم رای گرفتند باید پای‌بندی و تعهد خود را در برآورده کردن خواسته‌ها و مطالبات مردم که در گرو حفظ انسجام این مجموعه است بازخوانی کنند و بر همین اساس رفتار خود را تنظیم کنند.
 
وی در خصوص احتمال شکل‌گیری فراکسیون اصلاح طلبان با جدایی معتدلین از فراکسیون امید گفت: من چنین تلقی ندارم و امیدوارم که منتخبان مردم با یادآوری شرایط گرفتن رای از ملت و کسانی که در پای صندوق‌های رای زمینه ورود آن‌ها به مجلس را فراهم کردند، ضرورت یک پارچه شدن و وحدت عمل در چارچوب خواسته‌ها و مطالبات مردم را مورد توجه قرار دهند و از پاره‌ پاره‌ کردن اراده مردم پرهیز کنند.
 
انتهای پیام/نج
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 1949
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *