800
۰
رئیس زندان شهرستان سراوان خبر داد؛

ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۰۰نفر از مددجویان زندان سراوان

رئیس زندان شهرستان سراوان از ایجاد اشتغال برای بیش از 200نفر از مددجویان زندان این شهرستان خبر داد.
زندان
زندان
حسن کریم کشته در گفت و گو با شستون اشتغال در زندان را در 2 بخش اشتغال مولد و برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای و مشاغل برشمرد و اذعان داشت:دوره های آموزشی با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سراوان برگزار می شود.
وی در خصوص بخش مولد در زندان شهرستان سراوان گفت:با راه اندازی کارگاه صنعت چرم، دوخت انواع لباس سنتی بلوچی، کلاف بافی و جوشکاری درب و پنچره برای بیش از 35 نفر از ممدجویان زمینه اشتغال و درآمد زایی را فراهم شده است.
رئیس زندان شهرستان سراوان راه اندازی کارگاه بلوک زنی، کارواش خودروهای سبک و سنگین، احیای زمین های کشاورزی شمس آباد را از برنامه های آینده زندان عنوان کرد و خاطرنشان کرد:هم اکنون دوره های تعمیر کولر آبی، لوله کشی ساختمان، کابل کشی مخابرات، حصیر بافی، تعمیر لوازم خانگی، سوزن دوزی، سکه دوزی و دوخت لباس سنتی بلوچی در حال برگزاری است.
حسن کریم کشته در پایان تصریح کرد:بیش از 200 نفر از مددجویان در بخش صنایع دستی؛ تسبیح کاری، معرق کاری، منجوق دوزی، کیف دوزی،ساخت جا کلیدی وساخت کشتی های دکوری مشغول به فعالیت هستند که تولیدات آنها در نمایشگاه های صنایع دستی به فروش می رسد.
 
 



 
 
 
انتهای پیام/1319
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 1952
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *