800
۰

کارنامه پرحاشیه حزب معاون اول روحانی/ از سوابق محکومیت های مالی دبیرکل تا بی توجهی به کارمند فقیر

فعالیت های حزب کارگزاران سازندگی به عنوان حزبی که جهانگیری معاون اول روحانی به او تعلق دارد تاکنون با حواشی فراوانی همراه بوده است.
hjtyj
hjtyj
به گزارش شستون به نقل از دانا،حزب کارگزاران سازندگی به عنوان یک تشکل سیاسی شناخته می شود که  آن را 16 نفر از اعضای دولت هاشمی رفسنجانی تاسیس کردند.
 
این حزب که به واسطه سابقه افراد و همچنین موضع گیری های خود به عنوان حزب نزدیک به هاشمی رفسنجانی محسوب می شود، سال هاست که حاشیه هایی را به دنبال خود دارد.
 
به نظر می رسد که کارگزاران نامش با حواشی همراه بوده است که شاید بتوان این موضوع را ناشی از مشی سیاسی آن و همچنین خود افرادی که در رئوس آن قرار دارند دانست.
 
اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی نیز یکی از افرادی است که به این حزب تعلق دارد.
 
سوابق رئیس حزب کارگزاران
 
غلامحسین کرباسچی رئیس حزب کارگزاران را بیش تر به واسطه محکومیت های مالی که در سال های گذشته داشته است، می شناسند.
 
البته حواشی کرباسچی تنها به اینجا ختم نمی شود و یکی از اقدامات انجام گرفته توسط او سابقه حضور او در ستاد انتخاباتی یکی از سران فتنه بود.
 
بی توجهی به کارکنان حزب
 
موضوع دیگری که به کارنامه کارگزاران افزوده شد بی توجهی به کارکنان خود است که اخیرا باعث خودکشی یکی از افراد حزب شد.
 
در حقیقت کشف یک جسد حلق آویز شده در دفتر کارگزاران آغاز حواشی دوباره برای این حزب بود.
 


 
کرباسچی نیز کار کردن این فرد را در دفتر حزب تایید کرد.
 
او در این خصوص گفته است: فرد متوفی بازنشسته شهرداری بوده است و به دلایل مشکلات مالی آقای مهندس علیخانی که از زمان شهرداری ایشان را می شناخت، وی را برای انجام امور حسابداری و پیگیری نامه ها در دبیرخانه به استخدام درآورده بود .
 
در این موضوع با توجه به تصویری که از وصیت نامه او در رسانه ها منتشر شد مشخص شد که این فرد به دلیل مشکلات فراوان مالی که داشته است دست به این اقدام زده است. این در حالی که روسای اصلی حزب به عنوان افرادی ثروتمند شناخته می شوند.
 
این وضعیت شرایطی برای حزب به وجود آورده است که اصلاح طلبان نیز لب به انتقاد از آن گشوده اند.
 
قربانعلی قائمی عضو حزب اعتماد ملی در این خصوص گفته است: حزب کارگزاران که به پاس وجود حامیانی از بالاترین مناسبات حکومتی تا سطوح مختلف مدیریت‌های اقتصادی از تمکن مالی مناسبی در مقایسه با احزاب دیگر برخوردار است، چگونه است که از پرداخت حق‌وحقوق (ب.س) آن‌طور که در دستخط ایشان منتشر شده است، به مدت چند ماه خودداری می‌شود.
 
تبعات آینده سیاست ورزی کارگزارانی ها چه خواهد بود؟
 
اقدامات و سیاست ورزی کارگزارانی تاکنون نشان داده است که تبعات فراوانی به دنبال خواهد داشت.
 
از دیدگاه های لیبرال که حاصلی جز مخالفت با فرهنگ و اعتقادات مردم ندارد تا همین خودکشی اخیر همه در دسته تبعات اقدامات این حزب سیاسی محسوب می شود.
 
با این وجود باید منتظر ماند و دید که تبعات آینده سیاست ورزی این حزب چه خواهد بود.
انتهای پیام/م  
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 1954
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *