800
۰
در هفته عقیدتی سیاسی صورت گرفت؛

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه سراوان

به مناسبت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه سراوان تجلیل شد.
جشن
جشن
به گزارش خبرنگار شستون ، به مناسبت روز بزرگ داشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی مراسمی با حضور جانشین فرماندهی سپاه سراوان ، رئیس عقیدتی سیاسی سپاه سراوان و جمعی از کارکنان سپاه در سالن هلال احمر شهرستان سراوان برگزارشد .
مسئول نهاد رهبری سپاه شهرستان سراوان در این مراسم ضمن تبریک روز معلم و با اشاره به تعامل بسیج و سپاه با مبانی دینی گفت: شهید مطهری شخصیت برجسته ای در جامعه بودند که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران عظمت و ارزش ایشان دو چندان شد.
حجت الاسلام والمسلمین طهرانی زاده اظهار داشت: نیاز واقعی جامعه اقدام و عمل است لذا بایدمسائل اعتقادی را در جامعه به مرحله اقدام و عمل برسانیم.
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس عقیدتی سیاسی سپاه سراوان هم با تأکید بر اینکه باید در زندگی ایمان و عنل صالح داشته باشیم خاطر نشان کرد: امروز بانوان کشور های اسلامی باید آستین همت را بالا زده و برای تربیت فرزندان اصلح در مسیر زندگی خود را سیراب اعتقادات اسلامی نمایند.
عبداللهی رئیس عقیدتی سیاسی سراوان با اشاره به اینکه اندیشه شهید مطهری بر پایه اقدام و عمل بوده است تصریح کرد: استمرار در طریق عمل ایمان به خداوند بزرگ است و ایمان راه نجات از گرداب گناه است.
وی در پایان از برگزاری مراسمات معنوی در ماه مبارک رمضان ، برگزاری مراسمات ملی و مذهبی در روزهای آینده خبر داد و ادامه داد: یک دوره کلاس عقیدتی سیاسی در مشهد مقدس برای بسیجیان و‌پاسداران برگزار خواهد شد.


 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 1096
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *