800
۰
شستون گزارش می دهد؛

گرامی داشت مقام معمار دانایی ها در روستای دزک

مراسم بزرگداشت مقام والای معلم در روستای تاریخی دزک سراوان برگزار شد .
دزک
دزک
به گزارش خبرنگار شستون ،جشن بزرگ داشت مقام والای معلم با حضور فرماندار ،مولوی حقانی ،رئیس دادگستری ،رئیس عقیدتی سپاه ، مدیر آموزش و پرورش و جانشین فرماندهی سپاه و جمعی از معلمان و فرهیختگان عرصه علم و دانش شب گذشته (دوازدهم اردیبهشت) در روستای تاریخی دزک برگزار شد.
 
مدیر آموزش و پرورش در جمع معلمان گفت: یاد و خاطره 5000 معلم شهید و بیش از 36000 دانش آموز شهید ،یاد و خاطره استاد مرتضی مطهری و یاد و خاطره حمیدرضا گنگوزهی که درس خوبی به ما آموخت را گرامی بداریم.
حسن نوروزی احترام به شأن معلم رامختص به دین اسلام ندانست و تصریح کرد: در همه کشورهای توسعه یافته جایگاه معلم گرامی داشته می شود و آموزش و پرورش را عامل توسعه و پیشرفت و تعالی می دانند.
وی با بیان اینکه از هیتلر به عنوان یک خونخوار یاد می شود افزود: تنها قشری را که به جنگ فرا نمی خواند معلمان بودند و اعتقاد داشت ، اگر در جنگ پیروز شویم معلمان باعث توسعه کشور آلمان خواهند شد.
مدیر آموزش و پرورش ، آموزش و پرورش را کلید توسعه و پیشرفت عنوان کرد که این توسعه در دستان توانمند معلمان است .
مولوی حقانی در جمع معلمان گفت:معلم شبیه باران است که بر زمین می بارد که قسمتی از زمین این آب باران را جذب کرده و ثمره می دهد که ثمره اش افراد فرهیخته و دانا هستند.
وی مبتکر بودن معلم در تدریس،مربی بودن معلم، الگو بودن  برای دانش آموز باشد و مرتبط بودن با اولیای دانش اموزان را از ویژیگی های بارز معلمان عنوان کرد.
درازهی نماینده منتخب مردم سراوان هم در این مراسم به منظور پاس داشت مقام معلم گفت:معلمان رسولان هدایت هستند و امروزفرصتی است که جایگاه معلم تجلیل و قدر دانی شود.
نماینده منتخب با اشاره به اینکه  معلمین تاثیرگزارترین افراد در عرصه تربیت هستند خاطر نشان کرد:  امیدوارم در عرصه آموزش و حوزه حقوقی بتوانم در پالمان قدم های روشنی برای شما معلمان بردارم.

 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 1098
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *