800
۰
علمای اهل سنت:

تروریست ها باج خور آمریکا هستند/زمین باید از خباثت تروریست ها پاک شود

علمای اهل سنت تروریست ها را باج خوران آمریکا اعلام کردند و گفتند: زمین باید از خباثت تروریست ها پاک شود.
علمای اهل سنت
علمای اهل سنت
مولوی ملازهی امام جمعه اهل سنت هیدوچ در گفت و گو با شستون در خصوص اعدام تروریست های تکفیری در ایران اذعان داشت:افرادی که بر خلاف اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران اقدامی انجام می دهند از سوی امریکا و کشور های تروریست پرور حمایت می شوند.
وی در ادامه با بیان اینکه تروریست های تکفیری مورد حمایت آمریکا قرار دارند، افزود:  تکفیری که در لباس اسلام ظاهر می شوند قصد نابودی علمای کشور را دارند که اینها بویی از انسانیت نبرده اند.
امام جمعه اهل سنت هیدوچ با اشاره اینکه تفاوتی میان شیعه و سنی در اسلام وجود ندارد خاطر نشان کرد: تروریست ها باج خور آمریکا هستنند و هر فردی که سوء قصد به جان مسلمانان را داشته باشد باید با او برخورد شود.
مولوی ملازهی در پایان با بیان اینکه هر تصمیمی که از سوی مراجع قضایی کشور در خصوص تروریست ها گرفته شود مورد حمایت جامعه اهل سنت قرار دارد، گفت: افرادی که قصد آسیب رساندن به کشور جمهوری اسلامی ایران را دارد باید به سزای عمل خود برسد.
مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه و امام جمعه موقت اهل سنت جالق هم در گفت و گو با شستون اذعان داشت: خداوند در قرآن کریم  در خصوص افرادی که در بلاد اسلامی و اقصی و نقاط کشور فساد ایجاد کنند جزای آنها را محو از زمین بیان می کند.
وی با اشاره به اینکه تروریست ها لیاقت و شایستگی زندگی در زمین را ندارند خاطر نشان کرد: باید زمین از خباثت تروریست ها و اقدامات آنها پاک شود.
امام جمعه موقت اهل سنت جالق گفت: گروهک های تروریستی بی شماری در کشور های اسلامی مانند سوریه، عراق، لبنان و افغانستان اقدامات تروریستی انجام می دهند که این حرکات مخالف موازین و شیونات اسلامی است.
مولوی اسماعیل رئیسی خاطر نشان کرد: اگر گروهک هایی تروریستی مانند گروهک جهاد در زمین باقی بمانند وحدت جامعه اسلامی را به خطر می اندازند.
وی با بیان اینکه افرادی وجود دارند که فریب دشمنان را خورده اند تصریح کرد:این ها افرادی هستند که بازیچه دست یهود و نصارا شده اند.
امام جمعه موقت اهل سنت جالق با اشاره به اینکه انسان باید از بینش کافی برخوردار باشد بیان کرد: نباید مسائلی که موجب برهم زدن امنیت عمومی می شود را لباس و رنگ مذهب بدهیم.
مولوی اسماعیل رئیسی با تأکید بر اینکه که همه در برابر قانون یکسان هستند خاطر نشان کرد: مفسد فی الارض اعم از شیعه، سنی، یهود و نصرانی که امنیت عمومی ملت را خدشه دار کند باید به جزای خود برسند.
وی گفت: چهره مذهبی دادن به اعدام تروریست های تکفیری گروهک جهادکاملا اشتباه است .
 
انتهای پیام/1319
 
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 1997
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *