800
۰

عکس نوشته/ورود جدی خانه ملت به موضوع حریق کشتی ایرانی در چین

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی لزوم همکاری کشور های همسایه در اطفای حریق کشتی ایرانی را ضروری شمرد و گفت: موضوع بوجود آمده نباید منحصر به ایران بررسی شود بلکه یک مسئله حیاتی و زیست محیطی است و باید کشور های مختلف در این امر همکاری لازم را به عمل آورند.
عکس نوشته/ورود جدی خانه ملت به موضوع حریق کشتی ایرانی در چین
به گزارش شستون، هدایت الله خادمی، نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دانا در خصوص آخرین وضعیت کشتی نفتکش ایرانی که در دریای چین دچار حریق شده است اظهارداشت: حدود یک هفته پیش دو کشتی نفتکش ایرانی و چینی در دریای چین با یکدیگر برخورد کرده اند و در پی این حادثه 30 خدمه کشتی ایرانی ناپدید شده اند و خبر موثقی از سرنوشت این 30 خدمه وجود ندارد.
وی اضافه کرد: متاسفانه سایر کشور ها تا این لحظه کمکی در امر اطفای حریق به کشور چین نکرده اند؛ همچنین دولت چین هم روند اطفای حریق را به کندی پیش می برد و لازم است دستگاه دیپلماسی کشور نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد زیرا که در این مورد سهل انگارانه عمل شده است.
خادمی در خصوص ورود مجلس به پرونده کشتی ایرانی که در دریای چین دچار حریق شده بیان داشت: برای همین موضوع از مسئولان وزارت نفت ، سفیر چین در ایران و سایر اعضای کمیسیون انرژی دعوت کرده ایم تا برای بررسی و ارائه گزارش در کمیسیون انرژی حاضر شوند و ابعاد مختلف موضوع را بیان کنند.

در این زمینه پایگاه خبری شستون عکس نوشته هایی تهیه و منتشر کرده است.

انتهای پیام/م.ش
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 10007
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *