800
۰
در جلسه مجمع خیرین دانشگاه ساز مطرح شد؛

درخشش مجمع خیرین مدرسه ساز در سراوان/توسعه مهم ترین محرک در جامعه/مجتمع آموزش عالی سراوان چشم انتظار توسعه و پیشرفت

فرماندار سراوان گفت: مجتمع آموزش عالی سراوان فعالیت خود را از سال 84 شروع به کار کرده و بعد از 13 سال هنوز نتوانسته توسعه پیدا کند.
درخشش مجمع خیرین مدرسه ساز در سراوان/توسعه مهم ترین محرک در جامعه/مجتمع آموزش عالی سراوان چشم انتظار توسعه و پیشرفت
به گزارش شستون، جلسه مجمع خیرین دانشگاه ساز کشور با حضور اردشیر ابراهیمی معاون پارلمانی مجمع خیرین دانشگاه ساز کشور، محمد رضا ریگی سرپرست مجتمع آموزش عالی، حجت الاسلام والمسلمین شهاب میرزایی مسئول نهاد رهبری در مجتمع، درویش نارویی فرماندار و جمعی از مسئولین و خیرین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد.

در این مراسم اردشیر ابراهیمی معاون پارلمانی مجمع خیرین دانشگاه ساز کشور با اشاره به اینکه سراوان شهر تمدن، نخل، نگاره و نعمت بوده و همه نخبگان با استعداد از همین منطقه هستند، گفت: هر طرحی که برای ساخت در نظر گرفته می شود بدون زیر ساخت و همکاری یک مجموعه امکان پذیر نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بنیاد خیرین دانشگاه ها می تواند برای استان های مختلف در زمینه برگزاری جشنواره ها، سمینارها و نمایشگاه ها اهداف خوبی را در امر خیری دنبال کند، افزود: تنها استانی که دارای محدودیت و محرومیت های زیادی است سیستان و بلوچستان می باشد.

معاون پارلمانی مجمع خیرین دانشگاه ساز کشور با اشاره به اینکه دانشگاه و مدارس فرزندان ما را برای آینده ای بهتر آموزش خواهند داد و باید از امکانات رفاعی خوبی برخوردار باشند، تصریح کرد: روش های تدریس باید در دانشگاه ها جهت آموزش و پروش بهتر ترویج و توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت های همه نخبگان در زمینه های توسعه فناوری، فرهنگی، پزشکی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی استفاده کرد، اذعان داشت: وقتی مسئولین و مردم دچار کمبود منابع مالی می شوند، قطع به یقین امید به ادامه کار را از دست می دهند و باید مورد حمایت خیرین و مسئولین قرار بگیرند.

درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان در این جلسه با بیان اینکه انسان های بزرگ در اندیشه دیگران هستند و خیران همه توان خود را برای خدمت به نیازمندان گذاشته اند، گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز سراوان به خوبی در زمینه ساخت مدرسه درخشیده اند و با تعاملی که با آموزش و پروش دارند خدمات خوبی را ارائه کرده اند.

وی با بیان اینکه برخی از خیرین در کنار امور خیریه به امر دانشگاه سازی پرداخته و توسعه دانشگاه سراوان نسبت به دانشگاه های دیگر دارای تعامل نیست، گفت: توسعه به عنوان مهم ترین محرک در جامعه عمل می کند و بخش های زیادی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

فرماندار سراوان با اشاره به اینکه جامعه نیاز به کمک همه اندیشمندان داشته و با همکاری خیرین می توان شاخصه های این منطقه را به میانگین کشوری نزدیک کرد، اذعان داشت: مجتمع آموزش عالی سراوان فعالیت خود را از سال 84 شروع به کار کرده و بعد از 13 سال هنوز نتوانسته توسعه پیدا کند.
 
انتهای پیام/م.ش
پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب: 10211
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *