800
۰
نائب رئیس بانوان هیئت بانوان بازی بومی و محلی سراوان خبر داد:

اجرای بازی های روستایی این‌ بار در روستای دهک سراوان/ فستیوال انقلابی در سه رشته برگزار شد+ تصویر

نائب رئیس بانوان هیئت بازی های بومی و محلی سراوان گفت: جشنواره بازی های بومی و محلی ویژه دانش آموزان دختر در سه رشته در روستای دهک شهرستان سراوان برگزار شد.
اجرای بازی های روستایی این‌ بار در روستای دهک سراوان/ فستیوال انقلابی در سه رشته برگزار شد+ تصویر
نسرین ناصری در گفت و گو با شستون با اشاره به اجرای بازی های روستایی هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان به روستاهای شهرستان، اظهار کرد: در این‌ دوره از جشنواره، رقابت ها در رشته های چینــــڋ (یه قُل دوقُل)، حلقه زنی و‌ طناب زنی در روستای دهک برگزار شد.

وی با بیان اجرای مسابقات در مدرسه مادر روستای دهک، افزود: در رشته چینـــڋ (یه قل دوقل)  آزیتا دهواری، آمنه درازهی و صدیقه امرا به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.
نائب رئیس هیئت بانوان بازی های بومی و محلی سراوان ادامه داد: در رشته طناب بازی ملیکا دهواری نفر اول، مرجان بهرام زهی نفر دوم و یسما دهواری نفر سوم این قسمت از رقابت ها شدند.
ناصری خاطر نشان کرد: همچنین در رشته حلقه بازی مائده بلوچ زهی، آرزو رزاقی و الهام رزاقی توانستند رتبه های برتر را از آن خود کنند.
وی در پایان ضمن قدر دانی از مدیر مدرسه مادر روستای دهک که این دوره از بازی ها را به صورت خودجوش در این مدرسه برگزار کرده اند، گفت: به کلیه  نفرات اول تا سوم رقابت ها حکم قهرمانی و جوایزی از طرف هیئت ومدیر مدرسه اهدا شد.
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۲
کد مطلب: 10307
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *