800
۰
در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مطرح شد؛

یکپارچگی و وحدت زمینه ساز امنیت پایدار در منطقه سراوان/ اگر انقلاب خدشه دار شود سنت نبوی و اسلام مورد تهاجم کفر قرار می گیرد+تصاویر

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: همدلی، یکپارچگی و وحدت بین مسئولین و مردم امنیت پایدار را در منطقه سراوان ایجاد کرده است.
یکپارچگی و وحدت زمینه ساز امنیت پایدار در منطقه سراوان/ اگر انقلاب خدشه دار شود سنت نبوی و اسلام مورد تهاجم کفر قرار می گیرد+تصاویر
به گزارش شستون؛ به مناسبت دهه مبارکه فجر مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی سراوان با حضور سردار امان الله گشتاسبی جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه، مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت، سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه، درویش نارویی فرماندار و جمعی از گردان های نظامی، خانواده شهدا و مسئولین در سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.

در این مراسم سردار امان الله گشتاسبی جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه همدلی، یکپارچگی و وحدت بین مسئولین و مردم امنیت پایدار را در منطقه سراوان ایجاد کرده است، گفت: برای همه ما ضرورت دارد که آحاد ملت ایران و جامعه اللهی امروز در برابر خون هایی که داده شده و فرمان امام راحل که انقلاب را به همه دنیای اسلامی هدیه کرده است وفادار باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بیش از 200 هزار شهید و جانباز تقدیم این نظام شده است، افزود: اگر انقلاب امام راحل به حق نبود و در مسیر درست حرکت نمی کرد، پس از چهل سال، استکبار جهانی و آمریکا به این نتیجه نمی رسیدند که انقلاب امام خمینی (ره) یک انقلاب اللهی، معنوی و به حق است و امروزه آثاری از آن وجود نداشت.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در مسیر مستقیم و صحیح حرکت می کند و به همین خاطر استکبار و دشمنان برای به انحراف کشیدن این نور اللهی تلاش می کنند، تصریح کرد: ما باید هوشیار باشیم و علما، مسئولین و دلدادگان نظام از انقلاب اسلامی صیانت کنند؛ که اگر انقلاب خدشه دار شود سنت و دین ما مورد تهاجم کفر قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ما به برکت اسلام، آرمان های دینی و سیره نبوی مکلف هستیم که قدر دان تلاش ها و دلاورمردی های ملت ایران باشیم، چراکه اگر قدر این مردم را ندانیم و به آنها خدمت نکنیم مدیون آنها خواهیم بود.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه اگر مردم نباشند انقلاب اسلامی از همه گرفته می شود، یادآوری کرد: مردم پیش تر از مسئولین برای حفظ ارزش های انقلاب تلاش کرده اند و مسئولیت ما ارائه پاسخگویی به ملت است.

وی با اشاره به اینکه امروزه نیروهای مسلح ما با اقتدار و صلابت در همه مرزهای دنیای اسلام در حال مجاهدت هستند، اذعان داشت: نیروی های مسلح شاهنشاهی که سراسر با تفکر آمریکایی بوده اند با نیروهای مقتدر ما قابل مقایسه نیستند.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران در ادامه با بیان اینکه در سال 93 هر هفته گزارشی از حوادث و اتفاقات ناگوار را در منطقه سراوان داشته و امروزه با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و دلسوزی مردم و مسئولین امنیت خوبی را در جنوب شرق شاهد هستیم، اظهار کرد: ما باید قدر دان نعمت های اللهی باشیم و برای حفظ آنها تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مردم ارزشمند، دلداده و انقلابی اهل سنت و تشیع که در کنار همدیگر برای حفظ ارزش های انقلاب تلاش می کنند، گفت: مشکلات ما نباید زمینه ساز سوء استفاده دشمنان قرار بگیرد.
در پایان این مراسم مسئولین از خانواده شهدای شهرستان سراوان با اهدای لوح  تقدیر کردند.
انتهای پیام/م.ش
 
 
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 10399
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *