800
۰
در حاشیه ویژه برنامه ماه آفتاب مطرح شد؛

استقبال بی نظیر مردم زادگاه خورشید از برنامه ماه آفتاب/ کمبود جا مانع از حضور شهروندان می‌شود+ تصویر

استقبال بی نظیر مردم فرهنگ دوست شهرستان سراوان از ویژه برنامه "ماه آفتاب" موجب رضایتمندی تهیه کننده این برنامه شد و از حضور سراوانی ها قدر دانی کرد.
استقبال بی نظیر مردم زادگاه خورشید از برنامه ماه آفتاب/ کمبود جا مانع از حضور شهروندان می‌شود+ تصویر
به گزارش شستون، ویژه برنامه "ماه آفتاب" به مناسبت ایام الله دهه فجر به صورت زنده از شهرستان سراوان از مرکز صدا و سیمای سیستان و بلوچستان تقدیم مردم کشور می شود.
این برنامه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان برگزار می شود که از استقبال بی نظیر و دیدنی مردم بهره مند شده است.
مردم از ساعت ها قبل از شروع برنامه در سالن ارشاد اسلامی حضور دارد که این حضور نشانگر فرهنگ دوست بودن دیار نخل و نگاره را می رساند اما آنچه حائز اهمیت است کمبود جا در این شهرستان است.

کمبود جا مانع از حضور سراوانی ها در برنامه ماه آفتاب شد
یکی از حضار در سالن ارشاد اسلامی در زمان پخش زنده برنامه ماه آفتاب به خبرنگار شستون گفت: مردم مرزدار شهرستان سراوان از سالیان دور، همواره فرهنگ دوست بوده اند و این منطقه به عنوان شهر فرهنگی معرفی می شود.
وی افزود: مردم فرهنگی این شهرستان استقبال خوبی از برنامه ماه آفتاب کرده اند اما بسیاری از خانواده ها برای حضور در سالن با توجه به کمبود جا با مشکل مواجه هستند.
این شهروند سراوانی گفت: سالن ارشاد اسلامی سراوان پاسخگو مردم نبوده که امید می رود مسئولین برای برنامه های بعدی تدابیر لازم را با احداث سالنی با ظرفیت بالا تر را اندیشیده کنند.
وی خاطر نشان کرد: از تمامی مسیولین جهت برگزار شدن این برنامه در سراوان تشکر می کنم و امید است که اینچنین برنامه هایی در سراوان تداوم داشته باشد.
مهرداد وزیری مهر تهیه کننده و مجری برنامه "ماه آفتاب" در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه سراوان شرقی ترین شهر کشور جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: برنامه ماه آفتاب بنا به درخواست مسئولین و مردم شهرستان سراوان از این شهر یعنی شهر آفتاب به صورت زنده تقدیم مردم خوب کشور می شود.

رکورد شکنی ها مردم شهر آفتاب در مسابقه پیامکی
وی افزود: مصوب این برنامه ۷۵ دقیقه است اما با توجه به استقبال خوب بخش های مختلف سراوان و همچنین هنرمندان، صنعت گران، مسئولین و مردم خونگرم سراوان و با همکاری و همیاری مسئولین پخش، ماه آفتاب هر شب حدود ۹۰ تا ۱۰۰ تقدیم بینندگان می شود.
تهیه کننده و مجری برنامه "ماه آفتاب: ادامه داد: یک تیم ۲۲ نفره متشکل از نیروهای بخش تولید، پشتیبانی، فنی، ارتباطات و دیگر بخش ها در سراوان مستقر هستند تا این برنامه به صورت زنده پخش شود.
وزیری مهر خاطر نشان کرد: برنامه ریزی ها به گونه ای بوده تا تمامی بخش های سراوان، توانمندی ها، صنایع دستی و هنرمندان سراوانی در این برنامه معرفی شودند و در بخش های دیگر مروری بر اتفاقات سال ۵۷ در استان  نیز گنجانده شده است.
وی استقبال مردم سراوان از برنامه ماه آفتاب را بی نظیر بیان و اضافه کرد: در بیشتر شب ها  شاهد حضور دو برابر ظرفیت صندلی های مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی از مردم سراوان هستیم.
تهیه کننده برنانه"ماه آفتاب" افزود: مردم کشور به ویژه مردم سراوان در مسابقه پیامکی با استقبال بی نظیر رکورد مناسبی را با ارسال بیش از هفت هزار و ۹۴۰ پیامک ثبت کردند.
وزیری مهر گفت: رسالت سازمان صدا و سیما منعکس کردن  توانمندی های تمامی روستاها و شهر ها است، که با آمادگی مسئولین و صلاحدید مدیران سازمانی در آن شهر حضور خواهیم یافت.

انتهای پیام/الف.د
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 10404
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *