800
۰

عکس نوشته/مردم در 22 بهمن مجدداً اقتدار و پیروی از رهبری را نشان می‌دهند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آحاد مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن فراخواند و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام طاغوت و استکبار جهانی کل معادلات سیاسی استکباری را که بر منطقه حاکم بود و هنوز هم در خیلی از کشورهای منطقه پابرجاست به هم زد.
عکس نوشته/مردم در 22 بهمن مجدداً اقتدار و پیروی از رهبری را نشان می‌دهند
به گزارش شستون؛ مراجع عظام تقلید و علما ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن آن را ضربه محکمی به دشمنان نظام و منافقان دانستند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آحاد مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن فراخواند و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام طاغوت و استکبار جهانی کل معادلات سیاسی استکباری را که بر منطقه حاکم بود و هنوز هم در خیلی از کشورهای منطقه پابرجاست به هم زد و مردم را بیدار و اثبات کرد که می‌شود با اراده و وحدت و حضور فعال مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی بر طاغوت‌ها و قدرت‌های استکباری هرچند تا بُن دندان مسلح به اسلحه و امکانات باشند، پیروز شد و فائق آمد.
وی با اشاره به برکات انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: این کار ملت عزیز و شریف ما برای اولین بار در زمان معاصر تحولی در کل منطقه ایجاد کرد بعد از آن کل منطقه بیدار شد و بیداری اسلامی در همه جای جای جهان اسلام شکل گرفت. مقابله با  استکبار و مقاومت در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی، تبدیل به یک فرهنگ سیاسی و اصل اساسی در منطقه و جهان شده است و این از برکات جمهوری اسلامی و این انقلاب بزرگ است.

پایگاه خبری تحلیلی شستون در این زمینه از برخی از مراجع تقلید گرانقدر عکس نوشته هایی تهیه و منتشر کرده است.

انتهای پیام/م.ش
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 10453
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *