800
۰
در گفت و گو با شستون مطرح شد؛

قدر دانی مردم گشت از سپاه پاسداران جهت برپایی بیمارستان صحرایی/ خداقوت بیماران به جهادگران عرصه بهداشت و درمان

تعدادی از شهروندان شهر گشت از اقدام سپاه پاسداران جهت برپایی بیمارستان صحرایی قدر دانی کردند و به تمامی دست اندر کاران عرصه بهداشت و درمان به ویژه پزشکان خداقوت گفتند.
قدر دانی مردم گشت از سپاه پاسداران جهت برپایی بیمارستان صحرایی/ خداقوت بیماران به جهادگران عرصه بهداشت و درمان
به گزارش شستون، چهل و هفتمین بیمارستان صحرایی به همت سبز پوشان انقلابی در شهر گشت از صبح چهارشنبه ۲۵ بهمن با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولین افتتاح شد، و‌ به مدت سه روز در این‌شهر دایر است.
واحد بخش حسین بر از ریش سفیدان این منطقه که جهت درمان به بیمارستان صحرایی مرحوم مولوی حسین پور مراجعه کرده بود به خبر نگار شستون گفت: مردم این منطقه بی بضاعت و مستضعف هستند و هزینه درمان بیماری خود را ندارند.
وی افزود: خدا را شاکر هستیم که سپاه پاسداران در این شهر جهت کم شدن درد و رنج فقر بیمارستان صحرایی برپا کرد تا مردم به صورت رایگان مداوا شوند‌
این شهروند گشتی ادامه داد: شهر گشت فقط پزشک عمومی دارد و مردم برای بیماری های خاص به شهرهای  سراوان
یا خاش و زاهدان مراجعه می کنند که برای سیر مراحل درمان با مشکلات فراوانی روبه رو می شوند‌ اما این حرکت خداپسندانه لبخند را بر روی لبان مردم این منطقه نشاند.
حسین بر خاطر نشان کرد: بیمارستان صحرایی که در گشت درحال فعالیت است دارای بخش های تخصصی زیادی همچون
زنان و زایمان، دندانپزشکی، متخصص قلب کودکان، جراحی و دیگر بخش ها می باشد.
عیسی گمشاد زایی یکی دیگر از مراجعین به این بیمارستان گفت: از روستای الله آباد که در ۲۰ کیلومتری شهر گشت قرار دارد خود را به این بیمارستان رسانده است.
وی با بیان اینکه در روستای الله آباد بهداری وجود ندارد، گفت: در بیمارستان صحرایی که سپاه در این چند روز در این مکان دایر کرده است، همه مردم به صورت رایگان درمان می شوند.
گمشادزایی اضافه کرد: مردم این منطقه همواره به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وفادار بوده اند و دست اندرکاران این مجموعه قدر دانی کرد.
ملک مراد پور نیز که برای چکاب قند و چربی خون خود به این بیمارستان مراجعه کرده بود، با اشاره به رایگان بودن تمام خدمات درمان در این محل، از زحمات سپاه پاسداران جهت برپایی بیمارستان صحرایی و تمامی پزشکان و دیگر افراد که برای سهولت درمان مردم این منطقه در این امر جهادگونه دخیل بوه اند، تشکر کرد و از نحوه ویزیت و درمان نیز ابراز رضایت کرد.


انتهای پیام/الف.د
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 10539
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *