800
۰

عکس نوشته/خصوصی سازی؛ تنها راه پیشرفت در صنعت خودروسازی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خصوصی سازی صنعت خودرو تنها به دست دولتی ها ممکن می شود و با اظهار نظر های مدیران عامل این بخش ها امکان پذیر نیست؛ دولت باید هر چه سریعتر مقدمات خصوصی سازی شرکت های خودروسازی کشور را فراهم آورد .
عکس نوشته/خصوصی سازی؛ تنها راه پیشرفت در صنعت خودروسازی
به گزارش شستون؛ محمدرضا منصوری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دانا اظهارداشت: چندین سال در مجلس و در تمامی جلساتی که با دولتی ها و مدیران عامل سایپا و ایران خودرو این موضوع را مطرح کرده ایم و امروز به این نتیجه رسیده اند که وابسته بودن خودروساز ها به دولت پیشرفتی در صنعت خودرو سازی حاصل نمی کند .
 
وی بر همین اساس اضافه کرد: خصوصی سازی صنعت خودرو تنها به دست دولتی ها ممکن می شود و با اظهار نظر های مدیران عامل این بخش ها امکان پذیر نیست؛ دولت باید هر چه سریعتر مقدمات خصوصی سازی شرکت های خودروسازی کشور را فراهم آورد .

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام آمادگی شرکت های خودروساز برای تبدیل به خصوصی شدن عنوان کرد: از آنجایی که مدیران عامل شرکت های خودروسازی در زمینه خصوصی سازی اعلام آمادگی کرده اند دولت باید مقدمات این امر را فراهم آورند.
 
وی افزود: مجلس هم از اعلام آمادگی شرکت های خودروسازی برای واگذاری این شرکت ها به بخش خصوصی استقبال می کند و آماده همکاری با دولت و شرکت های خودروسازی در این زمینه است.

در این زمینه پایگاه خبری تحلیلی شستون عکس نوشته هایی تهیه و منتشر کرده است.

انتهای پیام/م.ش
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 10563
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *