800
۰
در مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) مطرح شد؛

حضرت زهرا (س) با حیا ترین زن در عالم بشریت/کسانی به هلاکت می رسند که عظمت ائمه (ع) را به سخره بگیرند+تصاویر

عالم حوزه علمیه قم گفت: حیا و منزلت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) به اندازه ای بود که حتی خود را از نابینایان می پوشاند و با حیا ترین زن در عالم بود.
حضرت زهرا (س) با حیا ترین زن در عالم بشریت/کسانی به هلاکت می رسند که عظمت ائمه (ع) را به سخره بگیرند+تصاویر
به گزارش شستون، به مناسبت سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عزاداری، سینه زنی و سوگواری آن بانوی فرهیخته و بزرگوار با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی از علمای حوزه علمیه مشهد و جمعی از دلدادگان و ولایت مداران سراوانی در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هادی قمی اظهار کرد: جوانان امروزی باید برای شروع زندگی صبر پیشه کنند تا آگاهی کامل از خانواده و اخلاق همسر خود داشته باشند، که اگر به زندگی سخت گرفته شود آینده ای نخواهد داشت.

وی با اشاره به فرمایشات امام صادق (ع) یادآوری کرد: از حقوق زن بر مرد این است که از خطاهای او بگذرد و چشم چوشی کند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی توضیح داد: حیا و منزلت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به اندازه ای بود که حتی خود را از نابینایان می پوشاند و با حیا ترین زن در عالم بود.

وی تصریح کرد: برخی قصد دارند که عظمت و صلابت ائمه اطهار (ع) را به سخره بگیرند اما توسط خداوند متعال به هلاکت رسیده و ریشه کن شده اند.

عالم حوزه علمیه مشهد در پایان بیان داشت: رابطه بین حضرت زهرا (س) و خداوند متعال به اندازه ای زیاد است که هر چیزی را که در عالم بخواهد تغییر دهد، خواهد توانست.
 
انتهای پیام/م.ش
 
سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 10607
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *