هوای مطبوع و با طراوت با بارش رحمت الهی در سراوان/ آبگرفتگی معابر قصه تکراری درجنوب شرق+ تصاویر

شستون , 7 اسفند 1396 ساعت 9:46

بارش باران در شهرستان سراوان از ساعات اولیه صبح در این‌منطقخ شروع به باریدن گرفت که موجی از خوشحالی مردم را به دنبال داشت.


به گزارش شستون، پس از مدت ها راز و نیاز با پروردگار، سرانجام خداوند متعال در بامداد امروز غنچه لبخند را با بارش رحمت خود در دیار نخل و نگاره بر لبان مردم  نشاند، مردمانی که برای طلب باران سر بر  سجده عشق گذاشتند و با تمام  وجود این رحمت الهی را از بارگاه ایزد منان طلب کردند.
بارش باران از ساعت ۴ و ۲۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه هفت اسفند آغاز شده و تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح ادامه داشته است.
میزان بارندگی در شهرستان سراوان از سوی اداره هواشناسی ۱۰ میلی میتر گزارش شده و طبق پیش‌بینی این اداره، احتمال رگبار پراکنده در امروز وجود دارد.
همچنین میزان بارندگی در شهر محمدی  ۱۰/۵ میلی متر، اسلام آباد ۱۵/۵ میلی متر، شهر گشت  ۵/۵ میلی متر، سوران ۸/۷ دهم میلی متر، پسکوه ۴ میلی متر، آشار ۵ میلی متر، انجیروک ۶ میلی متر، جالق ۴/۵ میلی متر، کله گان ۳ میلی متر، کله گزان ۱۰/۸ دهم میلی متر، چاهوک ۱۱ و قادر آباد مهرستان ۱۴ میلی متر گزارش شده است.
اما قصه تکراری بارندگی در سراوان که پس از هر بارش مردم این منطقه با آن مواجه هستند، آبگرفتگی معابر، کوچه پس کوچه های گلی بوده است.
اندک میزان بارش در این مناطق موجب به وجود آمدن روان آب هایی در معابر می شود که مشکلات ترددی را برای عابران پیاده به وجود می آورند.
از سوی دیگر با توجه به خاکی بودن اکثر کوچه های این شهرستان، آب گرفتگی کوچه ها و گل و لای بودن به داستان تکراری در این‌ دیار تبدیل شده است.

انتهای پیام/الف.د


کد مطلب: 10695

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/10695/1/هوای-مطبوع-طراوت-بارش-رحمت-الهی-سراوان-آبگرفتگی-معابر-قصه-تکراری-درجنوب-شرق-تصاویر

شستون
  https://shastoon.ir