800
۰

اعلام رضایت شهروندان سراوانی از عملکرد شهردار در سال 96/ تیم های علمی و ورزشی نیازمند حمایت مسئولین

با توجه به عملکرد یک ساله مسئولین، شهروندان سراوانی از عملکرد شهردار سراوان، رئیس بهزیستی و شرکت آب و فاضلاب شهری اعلام رضایت کردند.
اعلام رضایت شهروندان سراوانی از عملکرد شهردار در سال 96/ تیم های علمی و ورزشی نیازمند حمایت مسئولین
به گزارش شستون، با توجه به گذشت یک سال این پایگاه خبری اقدام به انتشار یک نظر سنجی از تعدادی از مسئولین شهرستان سراوان کرده است تا شهروندان رضایت خود را از مسئول مورد نظر بیان کنند.
در این نظر سنجی روسای ادارات شهرداری، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره برق، آب و فاضلاب روستایی و شهری، شبکه بهداشت و درمان، شرکت نفت و همچنین فرماندار مورد ارزیابی شهروندان قرار گرفتند.
در این نظر سنجی شهرندان از عملکرد شهردار رضایت بیشتری داشته اند و سپس رئیس اداره بهزیستی شهرستان و رئیس اداره آب و فاضلاب شهری در رتبه های بعدی قرار گرفتند.
همچنین مردم از عملکرد رئیس شرکت نفت شهرستان ناراضی بوده اند که در این نظر سنجی آرای کمتری را نسبت به دیگر مسئولین به خود جذب کرده است.

لزوم توجه مسئولین به روستاها ‌و مناطق حاشیه شهر
محسن سپاهی یکی از شهروندان سراوانی در گفت و گو با شستون با اشاره به معضلات حاشیه شهر، اظهار کرد: با توجه به اینکه معضلات و مشکلات اجتماعی در حاشیه شهر رو به افزایش است، انتظار می رفت مسئولین برای پیشگیری از معضلات در این‌ مناطق برنامه های منسجمی داشته باشند.
وی افزود: برای کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیادبا توجه به کمبود امکانات رفاهی و ورزشی برای تقریحات سالم و مفید در حواشی شهر ها به ویژه روستاها برنامه های متفاوت اجرا کرد تا مردم به سمت معضلاتی همچون اعتیاد سوق داده نشود.
این شهروند سراوانی گفت: برخی از مسئولین برای افتتاح یک برنامه کوچک و یا پیش پا افتاده وقت خود را صرف می کنند، اما با توجه به دعوت های به عمل امده از مسئولین شهرستان ها برای برگزاری جشنواره هایی در روستاهای حاشیه شهر به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی، حضور نداشته اند که در این نوع موارد انتظار بیشتری می رفت.
سپاهی از رئیس اداره بهزیستی سراوان به دلیل توجه  و رفع بمعضلات و آسیب های اجتماعی در خصوص اعتیاد،کودکان بدسرپرست و زنان سرپرست خانوار، تشکر و قدردانی کرد.

تیم های ورزشی و علمی نیازمند حمایت مسئولین هستند
احمد اربابی شهروند مخترع سراوانی نیز به خبرنگار شستون گفت: تیم های علمی و ورزشی نیازمند حمایت مسولین هستند چرا این تیم ها برای اعزام به مسابقات و یا برای ساخت ربات دچار مشکلاتی فراوانی می شوند‌.
وی با بیان اینکه در حال حاضر  طرح هایی همچون ماهواره فضایی، ربات های مریخ نورد و ماه نورد را در برنامه دارند، افزود: همچنین مقاله هایی نوشته اند که بابد در سازمان ناسا از آن دفاع کنند اما با توجه به کمبود منابع مالی با مشکل برخورده اند.
این شهروند سراوانی گفت: به جزء طرح های ذکر شده،  طرح های بزرگ ربات های پرنده و شناور ها را نیز برای شرکت در مسابقات آینده برای انتخابی کشور هلند، طراحی کرده اند تا در صورت تأمین منابع مالی به مسابقات اعزام شوند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 10710
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *