800
۰
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری سراوان خبر داد:

رفع تصرف 7/5 هکتار از اراضی ملی در شهر گشت+تصاویر

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سراوان از رفع تصرف 7/5 هکتار از اراضی ملی در شهر گشت واقع در 60 کیلومتری شهرستان سراوان خبر داد.
رفع تصرف 7/5 هکتار از اراضی ملی در شهر گشت+تصاویر
محمد رفیع دهقان در گفت و گو با شستون اظهار کرد: برخی از افراد سودجو در شهر گشت اقدام به تصرف اراضی ملی کرده و اطراف آن را با بلوک چینی احاطه کرده بودند که در این بین 7/5 هکتار رفع تصرف شد.
 
وی ادامه داد: افرادی که به دنبال خرید زمین ملکی هستند تا زمانی که از وضعیت سند و مالک مطمئن نشده اند از خرید اراضی اجتناب کنند.
 
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سراوان تصریح کرد: شوراها و دهیاری ها نفش مهمی در فرهنگ سازی و جلوگیری از تصرف اراضی ملی دارند و متاسفانه در هنگام رفع تصرف هیچ یک از ارگان های مربوطه همکاری لازم را ندارند.
 
وی اذعان داشت: برای برگرداندن اراضی ملی شهرستان سراوان از دست سودجویان به اجبار لدر را از مرکز استان تحویل گرفته و متولیان سراوانی حتی یک لدر هم در اختيار منابع طبیعی نگذاشتند.
 
دهقان در ادامه اذعان داشت: در سه سال اخیر برای رفع تصرف اراضی ملی در سراوان لدر را از مرکز استان تحویل گرفته شده و می طلبد همه ارگان های مربوطه  سراوان، همکاری لازم را داشته باشند.
 
وی در پایان گفت: شوراها، دهیاران و متولیان امر در این زمینه باید فرهنگ سازی متعددی داشته و با ارتقا و گسترش آگاهی در جلوگیری از تصرف اراضی ملی اقدام کنند.
 
 
انتهای پیام/م.ش
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 10722
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *