800
۰
در جلسه جمع بندی همایش مهدویت مطرح شد؛

بستر فراهم شده با خون شهدا جایگاه مناسب ظهور/حضور پر رنگ اهل سنت در مقاله نویسی همایش مهدویت

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: بستری که با خون های پاک شهدا فراهم شده امید است جایگاه مناسبی برای ظهور حضرت مهدی موعود (عج) باشد.
بستر فراهم شده با خون شهدا جایگاه مناسب ظهور/حضور پر رنگ اهل سنت در مقاله نویسی همایش مهدویت
به گزارش شستون؛ جلسه جمع بندی همایش مهدویت با محور وحدت با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه، حجت الاسلام والمسلمین شهاب میرزایی مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان و جمعی از اعضای کمیته بنیاد مهدویت در مسجد جامع علی ابن ابيطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
 
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان اظهار کرد: علمای اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در همایش مهدویت با بهترین اخلاق و شئونات اسلامی مورد توجه قرار می گیرند.
 
وی با اشاره به اینکه زحمتی که افراد برای برگزاری همایش مهدویت می گذارند نعمتی است که در پیشگاه خداوند توشه آخرت خواهد شد، گفت: وجود امام زمان (ع) سرشار از فیض است و پاداش معنوی عالم توسط امام زمان داده می شود.
 
امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: افرادی که اخلاص در عمل دارند پاداش بسیاری از سوی خدا گرفته و همایش مهدویت یاد آوری مثبتی برای آحاد جامعه است.
 
وی با بیان اینکه انسان برخی مواقع از انجام کار خود غافل شده و نتیجه خوبی نمی گیرد، توضیح داد: بستری که با خون های پاک شهدا فراهم شده امید است جایگاه مناسبی برای ظهور حضرت مهدی موعود (عج) باشد.
 
حجت الاسلام و المسلمین شهاب میرزایی مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان در این جلسه یادآوری کرد: کمیته آموزش و پژوهش از فعال ترین کمیته ها در همایش مهدویت بوده است.
 
وی تصریح کرد: 30 مقاله در استان سیستان و بلوچستان در خصوص مهدویت به سراوان ارجاع داده شده که علمی بودن آنها شاخص قرار گرفته و بررسی شده است.
 
مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان با اشاره به اینکه از این 30 مقاله هشت مقاله توسط برادران اهل سنت تدوین و آماده شده است، گفت: به پنج مقاله برتر در این بین جوایزی اهدا می شود.
 
انتهای پیام / م.ش 
 
 
 
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 10911
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *