در حاشیه مانور ترکیبی مدیریت بحران مطرح شد؛

اجرای مانور ترکیبی با هدف آماده سازی دستگاه های اجرایی/ارگان های مختلف توان عملیاتی خود را محک زدند

شستون , 20 ارديبهشت 1397 ساعت 11:07

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان سراوان گفت: مانور ترکیبی به منظور آمادگی دستگاه های اجرای در هنگام بحران و پیاده سازی آموزش هایی که در مدیریت حوادث دیده اند، اجرا شده است.


به گزارش شستون؛ صبح امروز به مناسبت هفته هلال احمر مانور ترکیبی با حضور دستگاه های اجرای بهداشت و درمان، منابع طبیعی، محیط زیست، آب و فاضلاب شهری و روستایی، حمل و نقل، اداره برق، هلال احمر و نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان سراوان برگزار شد که نیروهای امدادی در زلزله فرضی اقدام به نجات، آوار برداری و اسکان اضطراری کردند.

در ادامه این مانور نیروهای آب و فاضلاب شهری و روستایی و اداره برق در بررسی زیر ساخت های شهری عملیات خود را شروع کرده و شبکه بهداشت و درمان با همکاری محیط زیست در جلوگیری از شیوع بیماری های زیست محیطی اقدام به میکروب زدایی و سم پاشی کردند.

در حاشیه این مانور منصور بزرگزاده معاون برنامه ریزی و عمران فرمانداری شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار کرد: به مناسبت هفته هلال احمر در شهرستان سراوان مانور ترکیبی با حضور ارگان های هلال احمر، بهداشت و درمان، محیط زیست، آب و فاضلاب شهری و روستایی برگزار شد.

وی ادامه داد: این مانور به منظور آمادگی دستگاه های اجرای در هنگام بحران و پیاده سازی آموزش هایی که در مدیریت حوادث دیده اند، اجرا شده و عملکرد افراد در مانور مطلوب و رضایت بخش بود.

بهمن دهواری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون ضمن تبریک به مناسبت هفته هلال احمر  اظهار کرد: امروز با کمک دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی مانور ترکیبی بزرگی با هدف توان افزایی امدادی و فراخوان نیروهای آماده به کار برگزار شد.

وی با بیان اینکه مانور ترکیبی با تصادفات جاده ای در محل اصلی شروع شده است، تصریح کرد: با وقوع انفجار و زلزله فرضی قطع برق و ترکیدگی لوله های آب را داشتیم و تیم های آوار و اسکان اضطراری وارد عمل شدند.

دهواری یادآوری کرد: تیم های بهداشت و درمان، منابع طبیعی، حمل و نقل جاده ای، سپاه و نیروهای انتظامی در این مانور وارد عمل شدند تا توان عملیاتی خود را محک بزنند.
 
انتهای پیام/م.ش
 


کد مطلب: 10945

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/10945/1/اجرای-مانور-ترکیبی-هدف-آماده-سازی-دستگاه-های-اجرایی-ارگان-مختلف-توان-عملیاتی-خود-محک-زدند

شستون
  https://shastoon.ir