800
۰
در حاشیه مانور ترکیبی مدیریت بحران مطرح شد؛

اجرای مانور ترکیبی با هدف آماده سازی دستگاه های اجرایی/ارگان های مختلف توان عملیاتی خود را محک زدند

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان سراوان گفت: مانور ترکیبی به منظور آمادگی دستگاه های اجرای در هنگام بحران و پیاده سازی آموزش هایی که در مدیریت حوادث دیده اند، اجرا شده است.
اجرای مانور ترکیبی با هدف آماده سازی دستگاه های اجرایی/ارگان های مختلف توان عملیاتی خود را محک زدند
به گزارش شستون؛ صبح امروز به مناسبت هفته هلال احمر مانور ترکیبی با حضور دستگاه های اجرای بهداشت و درمان، منابع طبیعی، محیط زیست، آب و فاضلاب شهری و روستایی، حمل و نقل، اداره برق، هلال احمر و نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان سراوان برگزار شد که نیروهای امدادی در زلزله فرضی اقدام به نجات، آوار برداری و اسکان اضطراری کردند.

در ادامه این مانور نیروهای آب و فاضلاب شهری و روستایی و اداره برق در بررسی زیر ساخت های شهری عملیات خود را شروع کرده و شبکه بهداشت و درمان با همکاری محیط زیست در جلوگیری از شیوع بیماری های زیست محیطی اقدام به میکروب زدایی و سم پاشی کردند.

در حاشیه این مانور منصور بزرگزاده معاون برنامه ریزی و عمران فرمانداری شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار کرد: به مناسبت هفته هلال احمر در شهرستان سراوان مانور ترکیبی با حضور ارگان های هلال احمر، بهداشت و درمان، محیط زیست، آب و فاضلاب شهری و روستایی برگزار شد.

وی ادامه داد: این مانور به منظور آمادگی دستگاه های اجرای در هنگام بحران و پیاده سازی آموزش هایی که در مدیریت حوادث دیده اند، اجرا شده و عملکرد افراد در مانور مطلوب و رضایت بخش بود.

بهمن دهواری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون ضمن تبریک به مناسبت هفته هلال احمر  اظهار کرد: امروز با کمک دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی مانور ترکیبی بزرگی با هدف توان افزایی امدادی و فراخوان نیروهای آماده به کار برگزار شد.

وی با بیان اینکه مانور ترکیبی با تصادفات جاده ای در محل اصلی شروع شده است، تصریح کرد: با وقوع انفجار و زلزله فرضی قطع برق و ترکیدگی لوله های آب را داشتیم و تیم های آوار و اسکان اضطراری وارد عمل شدند.

دهواری یادآوری کرد: تیم های بهداشت و درمان، منابع طبیعی، حمل و نقل جاده ای، سپاه و نیروهای انتظامی در این مانور وارد عمل شدند تا توان عملیاتی خود را محک بزنند.
 
انتهای پیام/م.ش
 
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 10945
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *