خطیب نماز جمعه سراوان:

دشمنان قسم خورده تابلو دار نظام، قابل اعتماد نیستند/قابل مذاکره نبودن قدرت موشکی و حضور ایران در منطقه

21 ارديبهشت 1397 ساعت 14:54

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: قدرت موشکی و حضور ایران در منطقه قابل مذاکره نیست و این حق ما است که با توان موشکی خود در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.


به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بعد از عروج شیطان بزرگ از برجام تصریح کرد: مسئولین در امتحان بزرگی هستند و عزت ملت ایران را حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه به کشور های استکباری نمی توان اعتمادی کرد، گفت: دشمنان حضور پر قدرت ایران در منطقه را زیر سوال بردند و اگر می خواهیم با آنها مذاکره کنیم باید تضمین عمل بگیریم.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه هر جا مسئولين سستی و کاستی داشتند، ضربه آن رو خوردند، افزود: با توجه به اینکه دشمن به تعهدات خود عمل نمی کند به او اعتمادی نیست.

وی ادامه داد: مشکل آمریکا مسئله هسته ای نیست بلکه با اساس نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد و در هر موردی با آمریکا توافق کنیم مشکل بعدی را فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه دشمنان قسم خورده تابلو دار نظام جمهوری اسلامی قابل اعتماد نیستند، بیان داشت: استکبار تو دهنی بزرگی از انقلاب خورده و با بیداری اسلامی که بوجود آورده آنها را ذلیل کرده است.

وی برنامه ریزی مباحث اقتصادی برای شکاف بین مردم و مسئولان را از اهداف آمریکا دانست و اذعان داشت: رئیس جمهور آمریکا با وجود خط و نشان های مکرر خود هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد.

امام جمعه شهرستان سراوان یادآوری کرد: دشمن به دنبال این است که در بعد اقتصادی مشکلاتی را به وجود آورد و مردم را نا امید کند و ما باید با حمایت از کالای ایرانی جلوی این اقدامات را بگیریم تا اقتصاد ما شکوفا شود.

وی با اشاره به اینکه حضور ایران در منطقه و قدرت موشکی قابل مذاکره نیست، توضیح داد: این حق مسلم ما است که با قدرت موشکی در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

در پایان نماز جمعه مردم فهیم و انقلابی شهرستان سراوان با حضور اعتراض آمیز خود اقدامات و جنایات دشمنان انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

انتهای پیام / م.ش


کد مطلب: 10946

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/10946/1/دشمنان-قسم-خورده-تابلو-دار-نظام-قابل-اعتماد-نیستند-مذاکره-نبودن-قدرت-موشکی-حضور-ایران-منطقه

شستون
  https://shastoon.ir